۵ مهر ۱۳۹۴، ۸:۳۸

«پولیس پولیس» سراغ جانباز عاشق فوتبال رفت

 «پولیس پولیس» سراغ جانباز عاشق فوتبال رفت

مستند «پولیس پولیس» که به زندگی موسی سلامت جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس و از علاقمندان به فوتبال می پردازد امشب پنجم مهر از شبکه افق به پخش می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «پولیس پولیس» به زندگی و ویژگی های شخصیتی یک جانباز و ایثارگر با نام موسی سلامت معروف به «عمو سلامت» و «عاشق همت» می پردازد.

وی تا ۶ سالگی در نجف زندگی کرده و حتی امروز هم لهجه عربی اش را حفظ کرده است و در دوران دفاع مقدس از رزمندگان گردان انصارالرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بوده است.

مستند پولیس پولیس

موسی سلامت در این مستند از حضور خود در دوران دفاع مقدس می گوید و اینکه چگونه شهید همت از توانایی زبانی او استفاده کرد و وی را بر کار اطلاعات و شناسایی مناطق و خواندن اسناد و مدارک گمارد. او به نوعی بلدچی شد تا این که در عملیات مسلم ابن عقیل در غرب کشور قطع نخاع شد البته پس از آن هم در جریان انفجار مراسم نماز جماعت که به امامت حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شده بود دچار مشکل در شنوایی خود شد.

مستند پولیس پولیس

مستند «پولیس پولیس» همچنین به علاقه این جانباز به حوزه فوتبال و تیم پرسپولیس می پردازد و اینکه در بسیاری از مسابقات به ورزشگاه آزادی می رود تا تیم محبوبش را تشویق کند.

مستند «پولیس پولیس» به کارگردانی امیرحسین خلیل ‌زاده، دستیار کارگردانی امین موسوی و تهیه ‌کنندگی محمدامین مهتدی‌ جعفری برای پخش از شبکه افق در ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۵ مهرماه در نظر گرفته شده و تکرار آن هم در ساعت های ۹:۳۰ و ۱۵ روز دوشنبه پخش خواهد شد.

کد خبر 2925269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha