۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

فرماندهی انتظامی استان زنجان:

جهان اسلام به داشتن نعمت ولایت افتخار می‎کند

جهان اسلام به داشتن نعمت ولایت افتخار می‎کند

زنجان- فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جهان اسلام به داشتن نعمت ولایت افتخار می‌کند چراکه حضور ولایت‌فقیه در جامعه موجب ارتقا و پیشرفت جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار علیرضا صالحی ظهر جمعه در دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نوشهر افزود: ایشان با اقتدار و دشمن‌شناسی که داشتند عربستان را متوجه کار نادرست خود کردند.

وی اظهار داشت: امروز ما باید قدر امامت و ولایت را بدانیم. متأسفانه آن‌طور که باید قدرشناسی در خصوص نعمت ولایت نشده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان بابیان اینکه فرزندان ناجا با تبعیت از فرمانده کل قوا نسبت به برقراری امنیت در جامعه شبانه وزی تلاش می‌کنند گفت: خوشبختانه با تلاش جهاد گونه پلیس، زنجان جزو استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

سردار صالحی تأکید کرد: نیروهای پلیس که در استان زنجان هستند ولایتمدار بوده و صادقانه و با جان‌ودل نسبت به برقراری امنیت شبانه‌روز در تلاش هستند.

وی افزود: پلیس برقراری امنیت مردم را اولویت کاری خود می‌داند و بر تحقق این مهم نسبت به تربیت پلیس کارآمد و متخصص در طول سال آموزش‌های لازم را در دستور کاری خود قرار داده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه پلیس زنجان امروز کار آمدتر و متخصص‌تر بوده و در بحث شناسایی مجرمان در فضای واقعی و مجازی موفق است.

سردار صالحی گفت: امروز پلیس استان زنجان را برای مجرمین و قاچاقچیان ناامن کرده است.

وی تاکید کرد: نیروهای پلیس که در استان زنجان هستند ولایتمدار بوده و صادقانه و باجان و دل نسبت به برقراری امنیت شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

کد خبر 2929785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha