۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

نیروی انتظامی در زمینه مدارا با مردم خوب عمل کرده است

نیروی انتظامی در زمینه مدارا با مردم خوب عمل کرده است

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: نیروی انتظامی رویکرد منطقی، علمی و واقع‌بینانه ای دارد و در زمینه مدارا با مردم در زنجان عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی زنجان افزود: در همه جوامع نظم و امنیت با هر نوع تفکر به‌عنوان یک مسئله اساسی بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران از این امر مستثنی نیست.

وی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با همان تفکر و با بینش الهی شکل می‌گیرد.

امام‌جمعه زنجان گفت: آنچه که برای نیروی انتظامی سرمایه اصلی بوده برقراری امنیت جان و مال مردم است.

حجت‌الاسلام خاتمی تقوا را به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله عنوان کرد و گفت: صداقت و راست‌گویی و پایبندی به اعتقادات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه تقوا مشخص می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: یکی از لوازم اعمال قانون داشتن قدرت است و اقتدار نیروی انتظامی به‌ عنوان مسئله اساسی بعد از تقوا لازم است چون با عناصر مخرب و مجرم برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام خاتمی افزود: این قدرت باید در نیروی انتظامی به‌گونه‌ای باشد که مردم قانون‌مدار با دیدن لباس پلیس احساس آرامش کنند و افراد مجرم و مخل امنیت با دیدن پلیس به اندامشان لرزه بیفتد.

وی یادآور شد: تنها نیروی انتظامی است که با مردم ارتباط مستقیم دارد و نیروی انتظامی در حقیقت بسیار علمی، واقع‌بینانه و با عقلانیت و مردم‌داری حرکت می‌کند که این نشان از قدرت نرم این نیرو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها نفوذ پیداکرده و توطئه‌های استکبار جهانی با حضور نیروهای توانمند و متخصص همیشه ناکام مانده است. 

کد خبر 2930284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha