۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳

اجرای ۱۳۰۰ عملیات گشتی امنیت اخلاقی در غرب استان تهران

اجرای ۱۳۰۰ عملیات گشتی امنیت اخلاقی در غرب استان تهران

شهریار- اجرای ۱۳۰۰ عملیات گشت امنیت اخلاقی،پلمپ بیش از ۴۰۰ قلیان سرا،بازگرداندن بیش از ۷۰۰ تن از افاغنه و اتباع غیر مجاز از غرب استان تهران به کشورهایشان از جمله اقدامات پلیس در غرب استان تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه سید شهاب الدین چاوشی  معاون سیاسی-   اجتماعی استانداری تهران در مراسم صبحگاه مشترک یگان های مسلح غرب استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی، نظامی و انتظامی این منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و نیروی انتظامی و جان باختگان فاجعه منا، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی پرچمدار ولایت حضرت امیر(ع) است و این امر کار را بر مسئولان نظام بیش از پیش دشوار می کند.

وی افزود: مردم برای تحقق عدل الهی انقلاب کردند و از حاکمیت و نیروی انتظامی، انتظار عدالت علوی دارند و همه نهادهای حکومت باید همچون ید واحده برای عدالت ورزی تلاش کنند.

چاوشی گفت:جمهوری اسلامی بر منطق و عدل الهی استوار است و این شعار ما و استدلال ما در تمامی عرصه ها است.

وی افزود: اقتدار و عظمت ایران به همه دنیا اثبات شده و هیچ معادله ای در جهان امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران پایدار نخواهد بود.

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: عزت و اقتدار به دست آمده امروز مرهون ایستادگی، مقاومت، اقتدار نیروهای مسلح، پشتیبانی توده های مردمی از انقلاب و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: قدرت های غربی تحت هیچ شرایطی استقلال علمی ایران را بر نمی تابند اما مدیریت هوشمندانه، منطق قوی و ایستادگی نظام اسلامی آن ها را وادار به عقب نشینی و نشستن بر سر میز مذاکره کرد.

چاووشی گفت:غربی ها مدعی هستند که جلوی فعالیت هسته ای  نظامی ایران را گرفته اند در صورتی که این یک توهم است و آنها سوار بر زین بدون اسب چنین تخیلاتی را بر زبان می رانند چون نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا نیز به دنبال دسترسی به سلاح های اتمی و کشتار جمعی نبوده و نخواهد بود.

چاووشی در واکنش به فاجعه منا گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ایران خویشتنداری کرده و توان عکس العمل شدید و خشن را دارد که این حاکی از قدرت و انسجام ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

وی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران اگر اراده کند عکس العمل تند و قاطعانه ای را خواهد داشت، اما برای صلح جهانی می کوشد.

اجرای ۱۳۰۰ عملیات گشتی امنیت اخلاقی در غرب استان تهران

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا و عید سعید غدیر و تسلیت به مناسبت فاجعه جانسوز منا گفت: مجموعه انتظامی غرب استان تهران در طول شش ماه اخیر، اقدامات و تلاش های بسیاری را عملیاتی کرده که در تحقق امنیت پایدار بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی افزود:اجرای ۱۳۰۰ عملیات گشت امنیت اخلاقی، پلمپ بیش از ۴۰۰ قلیان سرا، بازگرداندن بیش از ۷۰۰ تن از افاغنه و اتباع غیر مجاز از غرب استان تهران به کشورهایشان، انهدام سه باند قاچاق انسان و دستگیری ۱۲۱ نفر در این ارتباط و جمع آوری دو هزار ماهواره از نمونه اقداماتی است که در نیمه نخست سال جاری در این منطقه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد:برنامه ها و تدابیر بسیار متعدد و متنوعی برای انتظام بخشی هر چه مطلوب با رویکرد امنیت محله محوری در منطقه طراحی و تنظیم شده که با همیاری استانداری، فرمانداری ها و دیگر دستگاه های فعال زیربط درغرب استان تهران به تدریج عملیاتی خواهد شد.

خانچرلی گفت:در حال حاضر هوشمند سازی و متمرکز سازی واحدهای گشتی از اصلی ترین اولویت های ما در این حوزه محسوب می شود که با تحقق آن، روند موفقیت آمیز موجود بیش از پیش تقویت خواهد شد.

توان نظامی ایران اسلامی دندان طمع دشمنان را کشیده است

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با درود به روح پر فتوح شهدا و امام راحل(ره) و تبریک هفته ناجا به نیروهای خدوم انتظامی اظهار داشت: توان نظامی و ارتقای سطح امنیت کشور دو مولفه اساسی است که باعث کشیده شدن دندان طمع دشمن شده است.

وی افزود: اصلی ترین پیش نیاز توسعه، امنیت و اقتدار است که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و دلاورمردی های نیروهای مسلح در وضعیت بسیار مطلوب و قابل توجهی از این حیث به سر می برد.

گروسی گفت: مجلس آمادگی کامل دارد تا اعتبارات و امکانات مورد نیاز نیروهای انتظامی و نظامی را در چارچوب شرح وظایف و اختیارات خود با جدیت تمام پیگیری کند و از نظر ما هر آنچه که برای تامین امنیت پایدار ضروری است در اولویت قرار دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم، یگان های ویژه، نوپو و... با انجام حرکات نمایشی، آمادگی و اقتدار درونی خود را به تصویر کشیدند و از تعدادی پرسنل نمونه بازنشسته، پایوران و سربازان وظیفه فعال در یگان های انتظامی نیز با اهدا لوح و جوائزی تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.

کد خبر 2930520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha