۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸

امام جمعه محمودآباد:

امنیت ایران با زحمات ناجا محقق شده است

امنیت ایران با زحمات ناجا محقق شده است

محمودآباد - امام‌جمعه محمودآباد ضمن تبریک هفته ناجا، گرامیداشت یادوخاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی گفت: پایه‌های ملّی امنیت ایران به برکات زحمات شبانه‌روزی پلیس تحقق‌یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید داود موسوی ظهر شنبه در جمع نیروهای نظامی شهرستان محمودآباد گفت: ایران کشوری درحال‌توسعه است و همواره برای خدشه‌دار کردن صلابت، استقلال و عزت ایران احتمال هرگونه تهدید و رویداد امنیتی از سوی دشمنان و مخالفین نظام قابل پیش‌بینی است ولی به برکت مجاهدت و تلاش ستودنی نیروهای خدوم انتظامی، نظم‌بخشی و امنیتی پایدار در جمهوری اسلامی ایران حاکم است.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی را از آرمان‌های بشری دانست گفت: ظلم، تهدید و تجاوز همواره عامل ناامیدی و تلخ‌کامی بشر محسوب شده و همواره انسان به دنبال رهایی و آرامش که در سایه امنیت تحقق می‌یابد بوده است.

وی افزود: دین اسلام امنیت را یکی از اصول زندگی در بهره‌وری از حیات  اجتماعی و زمینه‌ساز تکامل زندگی بشری دانسته است.

موسوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی را حفظ ارزش‌های اسلامی برشمرد و گفت: امروز نیروی انتظامی باید با هرگونه ناهنجاری‌های که ارزش‌های انقلاب را خدشه‌دار می‌کند، برخورد کنند.

سرهنگ زمان شالی‌کار فرمانده انتظامی محمودآباد نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ شهید ناجا در شهرستان محمودآباد گفت: هفته ناجا فرصت قدرشناسی از زحمات خادمین حراست و صیانت از نظم و امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

در بخش پایانی این مراسم از زحمات و خدمات سرهنگ نعمت‌الله صلواتی فرماندهی اسبق انتظامی شهرستان محمودآباد و سرگرد مهدی آئین‌پرست جانشین مدیریت راهور انتظامی محمودآباد و ستوان یکم سید جواد کاظمیان مسئول مهندسی که به‌افتخار بازنشستگی نائل شدند مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از تلاش‌های سرگرد محمود حسین زاده و سروان سجاد پاکروان و استوار یکم رسول حیدری و ستوان سوم وظیفه سید مهدی موسوی و جانباز جنگ تحمیلی حاج محمود رضایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 2930741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha