۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

فرمانده انتظامی کردستان:

۱۵۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در کردستان برگزار می شود

۱۵۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در کردستان برگزار می شود

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان ضمن تشریح برنامه های ایام هفته ناجا در این استان، گفت: در هفته ناجا ۱۵۰ ویژه برنامه در استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: برنامه ‌های هفته ناجا از ۱۱ مهرماه آغاز و تا ۱۷ همین ماه است و در این مدت ۱۵۰ ویژه برنامه در این هفته در شهرستان‌ های مختلف استان برگزار می ‌شود.

خرم نیا یادآور شد: همچنین ۱۷ برنامه مذهبی شامل غبارروبی مساجد، برگزاری کلاس ‌های بصیرت‌ افزایی در مجتمع ‌های مسکونی، افتتاح مسجد و نمازخانه در یگان ‌هایی که فاقد نمازخانه و مسجد هستند و برگزاری نمایشگاه بصیرت‌ افزایی همزمان با هفته ناجا در سطح استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش کوهپیمایی، پیاده روی عمومی، برگزاری رزمایش بازنشستگان، مسابقات جانبازان از دیگر برنامه ‌های این هفته است که در شهرستان های مختلف استان کردستان در ایام هفته ناجا برگزار می شود.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در راستای فرهنگ سازی مناسب در جامعه نیز در این هفته ۵۱ برنامه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی اجرا می شود که تلاش می کنیم از ظرفیت نیروهای مردمی در این بخش استفاده شود.

خرم نیا در ادامه اظهار داشت: در هفته ناجا همچنین ۱۷ نشست و همایش تخصصی با موضوعات مختلف و با حضور و مشارکت سایر ادارات و سازمان های دولتی در شهرستان‌ های مختلف استان برگزار می شود.

وی افزود: ارائه مشاوره ‌های حقوقی در سایر حوزه ‌ها به مردم، توزیع رایگان بسته ‌های فرهنگی، بازدید دانش‌ آموزان و دانشجویان از محل پلیس فتا و آشنایی با کارهای آن، سرکشی از بیماران بستری، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و حضور فرماندهان انتظامی در شبکه استانی از برنامه ‌های در نظر گرفته شده در طول هفته ناجا در کردستان است.

فرمانده انتظامی کردستان در بخش پایان سخنان خود بیان کرد:  هرساله با توجه به شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و غیره شعار هفته ناجا تعیین می ‌شود.

کد خبر 2930762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha