۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴

در دومین روز از هفته نیروی انتظامی؛

همایش پلیس و آموزش ترافیکی در آستانه‌اشرفیه برگزار شد

همایش پلیس و آموزش ترافیکی در آستانه‌اشرفیه برگزار شد

آستانه اشرفیه- در دومین روز از هفته نیروی انتظامی، همایش پلیس و آموزش ترافیکی با هدف آشنایی دانش آموزان با مقررات و تخلفات راهنمایی در آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان آستانه‌ اشرفیه در حاشیه همایش پلیس و آموزش ترافیکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از آنجا که توجه نکردن بسیاری از والدین به مقررات رانندگی یکی از مهمترین عوامل تصادفات کشور است، این همایش سعی دارد با آشنا کردن دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی، فرهنگ رعایت این قوانین را در خانواده ها گسترش دهد.

سروان حسین صوفی نژاد به کاهش تصادفات کشور از طریق آموزش‌ و همکاری همیاران پلیس اشاره کرد و افزود: در سال ۹۲ تعداد تصادفات منجر به فوت در کشور ۱۸ هزار و ۷۰۰ مورد بود که خوشبختانه این آمار در سال ۹۳ به دليل گسترش آموزش های صورت گرفته با ۳۰ درصد کاهش به ۱۸ هزار و ۲۸۰  نفر رسید و تلاش داریم با آموزش‌های لازم این آمار را به وضعیت بهتری برسانیم.

وی بر ضرورت شناسایی مناطق حادثه‌ خیز در شهرستان آستانه اشرفیه تاكيد كرد و یادآور شد: طی شش ماهه نخست امسال سه نفر در تصادفات شهری جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر نیز مصدوم شده اند.

رئیس راهور شهرستان آستانه ‌اشرفیه با بیان اینکه همیشه جریمه و اعمال قانون کارساز نیست، ادامه داد: با کمک مردم و همیاران پلیس و آموزش‌هایی که با تعامل آموزش‌ و پرورش برقرارشده است، می‌توان نگاه ویژه ای به فرهنگ ترافیک و راهنمایی و رانندگی داشته باشیم.

صوفی نژاد تعداد همیاران پلیس شهرستان آستانه اشرفیه را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد همیار پلیس، پنج نفر به ‌عنوان پلیس افتخاری با پلیس راهور شهرستان همکاری می کنند.

کد خبر 2931632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha