۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰

با امضای تفاهم نامه صورت گرفت؛

تعالی آموزش و پژوهش دروس معارف اسلامی در دانشگاههای علوم پزشکی

تعالی آموزش و پژوهش دروس معارف اسلامی در دانشگاههای علوم پزشکی

تفاهم نامه سه جانبه معاونان آموزشی و تحقیقات وزارت بهداشت با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها درباره تعالی دروس معارف اسلامی در دانشگاههای علوم پزشکی امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس تفاهم نامه سه جانبه فی مابین معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، زمینه ارتقاء اعضای هیات علمی و همچنین تعالی فعالیت های گروههای معارف اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی فراهم آمد.

دکتر حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به اهمیت موضوع تزکیه و آشنایی با معارف اسلامی به عنوان بعد اصلی آموزش در دانشگاه ها اظهار داشت: امیدواریم با همکاری اعضای هیات علمی گروه های معارف اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی و کمک سایر اساتید به این بعد مهم پرداخته شود تا همزمان با رشد علمی دانشجویان شاهد رشد فضائل اخلاقی و اعتقادی آنان باشیم.

اکبری افزود: دغدغه اصلی ما در حوزه آموزش این است که بتوانیم گروه های معارف اسلامی را در دانشگاههای علوم پزشکی به نحوی حمایت کنیم تا بتوانند اقدامات مورد انتظار در حوزه آموزش را انجام دهند. 

وی تاکید کرد: در این راستا امیدواریم بتوانیم در قالب تفاهم نامه امضاء شده فی ما بین معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  مشکلات موجود در راه تامین اعضای هیات علمی گروههای معارف اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی برطرف شود.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت : وزارت بهداشت وظیفه خود می داند تا همه تلاش خود را بکار گیرد تا همکاران ما در گروههای معارف اسلامی دانشگاههای علوم پزشکی بتوانند خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند.

کد خبر 2944385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha