۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱

جودو جوانان جهان - امارات؛

قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ رشنونژاد و قاسمی اولین نمایندگان ایران

قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ رشنونژاد و قاسمی اولین نمایندگان ایران

با برگزاری مراسم قرعه كشی رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان و مشخص شدن رقبای جوانان كشورمان دو نماینده ایران فردا جمعه به روی تاتامی می روند.

به گزارش خبرنگار مهر ، اين دوره از مسابقات از فردا جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز مي شود. در نخستين روز اين رقابتها جودوكاران اوزان ٥٥- و ٦٠- كيلوگرم به روی تاتامي خواهند رفت. 

در وزن ٥٥- كيلوگرم محمدرشنونژاد دور نخست استراحت دارد و سپس به ديدار «محرم اوف» از آذربايجان مي رود. وي در صورت پيروزي برنده جودوكاران آمريكا و ارمنستان را پيش رو خواهد داشت. در اين وزن ٣٥ جودوكار حضور دارند. احمد قاسمي در وزن ٦٠- كيلوگرم در ميان ٥٢ جودوكار دور نخست «محمدابورايا» از فلسطين را پيش رو دارد و در صورت برتري بايد با « عبيد النقبي» از امارات پيكار مي كند. 

روز شنبه دوم آبان ماه در روز دوم مسابقات در وزن ٦٦- كيلوگرم عليرضا خجسته در اولين ديدار با  «واوريزسك» از لهستان مبارزه مي كند . وي در صورت كسب پيروزي در اين ديدار  « راشد» از امارات را پيش رو خواهد داشت. 

در اين وزن ٤٥ جودوكار حضور دارند كه مهدي فتحي پور ديگر نماينده كشورمان پس از استراحت در مرحله نخست با برنده مبارزه گرجستان و مغولستان ديدار مي كند. در همين روز اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم در ميان ٥٥ جودوكار ابتدا به ديدار «سوت من» از نیوزیلند مي رود و در صورت برتري برنده مبارزه بلاروس و هلند را پيش رو خواهد داشت. 

يكشنبه سوم آبان ماه ایمان نيك اقبال در وزن ٨١- كيلوگرم در اولين ديدار به مصاف «الچیر» لبناني مي رود و در صورت پيروزي « فرانك دي ويت» از هلند را پيش رو خواهد داشت. در اين وزن ٥٤ جودوكار در جدول حضور دارند . 

در وزن ٩٠- كيلوگرم كه ٣٥ جودوكار شركت كرده اند تيم كشورمان دو نماينده دارد. حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا در اولين ديدار با «جک هاتون" از آمريكا مبارزه مي كند و در صورت كسب پيروزي با برنده مبارزه روسيه و ژاپن پيكار خواهد كرد. 

در همين وزن حامد رشيدي دور نخست استراحت دارد و سپس با «هوم برتو» از برزيل مبارزه مي كند. وي نيز در صورت پيروزي يكي از جودوكاران گرجستان ، آمريكا يا كره جنوبي را پيش رو خواهد داشت. 

دوشنبه چهارم آبان ماه در روز پاياني اين رقابتها در بخش انفرادي رامين صفويه نماینده وزن 100- کیلوگرم کشورمان که هفته گذشته طلای جوانان آسیا را کسب کرده بود در اولين مبارزه براي ديدار با «سويريد» از بلاروس به روي تاتامي مي روز و در صورت پيروزي با برنده آذربايجان و برزيل پيكار مي كند. 

سه شنبه پنجم آبان ماه مسابقات در بخش تيمي برگزار مي شود كه قرعه كشي هنوز انجام نشده است. 

همچنين در ليست اوليه سايت فدراسيون جهاني ٥٨٨ جودوكار براي حضور در اين مسابقات ذكر شده بود كه پس از انجام قرعه كشي اين تعداد به ٥٦٠ جودوكار كاهش يافت . طبق برنامه از ساعت ١٠ صبح فردا رقابتها آغاز مي شود كه رشنونژاد و قاسمي از تيم كشورمان رقابتهاي خود را آغاز مي كنند.

کد خبر 2948294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha