۱ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۵۸

بازدید مدیرعامل سازمان انتقال خون از مرکز وصال

بازدید مدیرعامل سازمان انتقال خون از مرکز وصال

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران همزمان با تاسوعای حسینی، از پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان تهران(وصال) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر پورفتح اله روز جمعه و همزمان با تاسوعای حسینی، از بخش های مختلف مرکز انتقال خون وصال بازدید کرد.

وی همچنین در گفتگو با اهدا کنندگان خون، از ایثار هموطنان در اهدای خون قدردانی کرد.

در این بازدید، دکتر سید مرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران و تعدادی از مدیران نیز حضور داشتند.

با اعلام رسمی انتقال خون استان تهران هشت مرکز اهدای خون در استان تهران میزبان عزاداران سیدالشهدا (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خواهند بود.

عزاداران سیدالشهدا در روزهای جمعه یکم آبان و شنبه دوم آبان ماه جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون به ۸ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

مراکز اهدای خون وصال، شهر ری، ورامین، شهریار، پیروزی، آزادی، نارمک و چیذر با آمادگی کامل در انتظار اهداکنندگان خون هستند و نسبت به سالهای گذشته شاهد افزایش مراکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهیم بود.

روز تاسوعا مرکز وصال از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، شهر ری از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ و ۶ مرکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت ۱۳ تا ۲۱:۳۰ در خدمت داوطلبان اهدای خون در پایتخت هستند.

بر اساس برنامه اعلام شده روز عاشورا نیز مرکز وصال از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم، شهرری از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ و شش مرکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت ۳۰/۸ صبح الی ۳۰/۱۸ چشم انتظار مردم خیرخواه و ایثارگرتهرانی خواهند بود.

کد خبر 2948579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha