۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳

باحضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور؛

کلنگ احداث شهرک فناوری آزاد در شهرکرد به زمین خورد

کلنگ احداث شهرک فناوری آزاد در شهرکرد به زمین خورد

شهرکرد - کلنگ احداث شهرک فناوری آزاد در شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث شهرک فناوری آزاد ظهر شنبه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در شهرکرد به زمین خورد. این پروژه طی برنامه ریزی و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در آئین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: مجموعه شهرک های فناوری آزاد با هدف ایجاد بستر برای توسعه فناوری ها و حمایت از محققان، نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی احداث می شوند.

حمید میرزاده افزود: محققان، نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در این شهرک ها حضور پیدا کنند و ایده های خود را به فناوری تبدیل کنند.

وی اظهار داشت: این شهرک های فناوری زمینه را برای تحقق ایده به خدمت و کسب درآمد فراهم می کند و نقش مهمی در ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان می تواند ایفا کند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در آموزش رشته های پزشکی در سطح کشور دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۱۱ بیمارستان فعال توسط دانشگاه آزاد اسلامی دایر شده است که این بیمارستان ها فعال هستند.

وی اظهار داشت: امسال چهار بیمارستان دیگر به مجموعه این بیمارستان ها اضافه می شود.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم در برنامه آمایش تعداد بیمارستان هایی که برای آموزش پزشکی در نظر گرفته شده است به ۳۰ بیمارستان برسانیم.

شهرک فناوری آزاد شهرکرد در زمینی به مساحت پنج هکتار احداث می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز در آیین کلنگ زنی شهرک فناورزی آزاد دانشگاه آزاد شهرکرد اظهار داشت: این شهرک فناوری آزاد در زمین به مساحت پنج هکتار در مزرعه اموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر می شود.

عبدالله قاسمی پیر بلوطی عنوان کرد: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این شهرک فناورزی آزاد در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: این شهرک فناوری آزاد زمینه را برای مستقر شدن شرکت های دانش بنیان، محققان و فارغ التحصیلان دارای ایده مهیا می کند و بستر های لازم در اختیار استفاده کنندگان از این شهرک قرار داده می شود.

کد خبر 2954445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha