۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها؛

حضور ۳ وزیر در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه فنی حرفه ای

حضور ۳ وزیر در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه فنی حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با حضور ۳ وزیر علوم، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان ۲۴ آبان ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

مسعود شفیعی امروز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه معرفی دوره های تکنسینی و افزایش جذب دانشجو در این دوره ها است.

وی با بیان اینکه در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه مسئولان صنایع بزرگ کشور حضور خواهند داشت، افزود: قرار است در این مراسم مسئولان گروه مپنا نیز حضور داشته باشند تا این نوع شرکت ها از نزدیک با فعالیت دانشگاه آشنا شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: طبق برنامه پنجم توسعه باید ۴۰ درصد از دانشجویان کشور در دوره های کاردانی و به عنوان تکنیسین در حوزه های مختلف تحصیل کنند اما به دلیل پدیده ای به نام مدرک گرایی تنها ۳۰ درصد دانشجویان در این دوره درحال تحصیل هستند.

شفیعی گفت: با برگزاری همایش هایی مانند سالگرد تاسیس این دانشگاه برنامه داریم موضوع تربیت دانشجوی تکنیسین را در کشور فرهنگ سازی کنیم و براین اساس بتوانیم دوره های مهارت محوری را توسعه دهیم.

کد خبر 2961577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha