۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱

چگونگی انتقال نقش‌های جنسیتی به فرزندان در شبکه افق

چگونگی انتقال نقش‌های جنسیتی به فرزندان در شبکه افق

برنامه معارفی «قرار» با موضوع چگونگی انتقال نقش های دخترانه و پسرانه در تربیت فرزندان در سه روز پایانی هفته از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «قرار» که از شبکه افق پخش می شود امروز سه شنبه ۱۹ آبان‌ماه به این سوال می پردازد که نقش های دخترانه و پسرانه چگونه از سوی والدین به فرزندان منتقل می شود.

«اهمیت اقتضائات جنسیتی در تربیت فرزندان و آموزش نقش های دخترانه و پسرانه» موضوع برنامه خواهد بود و در میان برنامه گزارشی درباره گفتگو با خردسالان در یک مهدکودک در مورد نقش های جنسیتی و تصور آنها از تفاوت های نقش های دخترانه و پسرانه در خانواده پخش می شود.

«نقش مادر در انتقال نقش های جنسیتی به فرزندان» موضوع برنامه بعدی در روز چهارشنبه ۲۰ آبان‌ماه است. در میان برنامه هم گفتگو با مادری پخش می شود که به مربیان تربیتی آموزش های لازم در زمینه تربیت فرزند را ارائه می دهد.

همچنین در روز پنجشنبه ۲۱ آبان‌ماه هم سومین قسمت با موضوع «نقش پدر در انتقال نقش های جنسیتی به فرزندان» روی آنتن می رود. گزارش میان برنامه هم با مردی گفتگو می کند که پدر یک دختر و پسر است و درباره تربیت فرزندانش با توجه به تفاوت های دختران و پسران مطالبی را بیان می کند.

لیلی گودرزی مشاور مذهبی خانواده هم به عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد داشت.

الهه بهبودی تهیه کننده و متین السادات عرب زاده مجری این سری از برنامه «قرار» هستند.

«قرار» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت ۱۱:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

کد خبر 2962241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha