۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴

فرماندار اهر در گفتگو با مهر:

هرگونه تجمع در اهر بدون مجوز فرمانداری غیرقانونی است

هرگونه تجمع در اهر بدون مجوز فرمانداری غیرقانونی است

اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت: هرگونه تجمع در اعتراض به یکی از برنامه های صداوسیما با مجوز وزارت کشور و فرمانداری اهر صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده تجمعات غیرقانونی با آنها برخورد خواهد شد.

سید محمدعابدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن واکنش به توهین شبکه‌های خارجی به ساحت مقدس ائمه اطهار اظهار داشت: پس از بخش برنامه فتیله شبکه دوم سیما که موجب آزردگی و رنجش خاطر مردم بزرگ آذربایجان شد، برخی عناصر ضدانقلاب نیز سعی در سوءاستفاده از فرصت به‌دست‌آمده دارند.

وی به توهین شبکه معاند گوناز تی وی به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام اشاره کرد و خاطر نشان شد: مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان اهر هیچ‌گونه همراهی با دشمنان و عناصر مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی و چنین تحرکاتی نخواهند داشت.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه استاندار و فرمانداران آذربایجان شرقی نیز همواره چنین برنامه ها و اقدامات موهنی را محکوم کرده‌اند، تصریح کرد: طبق پیگیری‌های وزیر کشور تعدادی از عوامل و مسببان برنامه فیتیله از کار برکنار شده‌اند و علاوه بر آن عوامل تهیه‌کننده و ساخت برنامه فیتیله و رئیس سازمان صداوسیما از تمامی آذری‌زبان های آذربایجان عذرخواهی کرده و مجدداً از عموم مردم طلب بخشش می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه اقدامات و اخبار شبکه‌های خارجی به ‌قصد تفرقه‌افکنی در بین اقوام مختلف کشور صورت می گیرد، اضافه کرد: هرگونه اقدام به ایجاد تفرقه و اهانت بی‌شرمانه به ساحت مقدس ائمه اطهار و معصومین (ع) توسط مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان اهر محکوم می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه آذری زبانان کشور با توجه به توطئه‌های شبکه های معاندی چون گوناز تی وی برای سوءاستفاده از این موضوع، راه خود را از دشمنان نظام جدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هرگونه تجمع در خصوص موضوع برنامه فیتیله با مجوز وزارت کشور و فرمانداری اهر صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده تجمعات غیرقانونی برخورد می‌شود.

کد خبر 2964652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ترك اوغلي ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
      0 0
      احسن فرماندار محترم نگذاريد دشمن ازآب گل آلود ماهي بگيره
    • سینا ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
      0 0
      لطفا مردم آذربایجان حد اعتدال را رعایت کنید ..