۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه:

اجتماع اربعین دشمنان را خوار می‌کند/شعار«لبیک یا حسین» ادامه دارد

اجتماع اربعین دشمنان را خوار می‌کند/شعار«لبیک یا حسین» ادامه دارد

کرمانشاه- رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: شیعه دست از لبیک یا حسین(ع) بر نمی دارد و حضور شیعیان در اجتماع اربعین دشمنان را خوار و وحشت زده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدقاسم احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: از نشانه‌های مومن به جاآوردن ۵۱ رکعت نماز در شبانه روز، انگشتر بر دست راست کردن و زیارت اربعین حسینی است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گردهمایی اربعین حسینی را بزرگترین اجتماع شیعیان در جهان دانست و گفت: شرکت در این گردهمایی در حقیقت تبلیغ هدف و راه امام حسین(ع) و رساندن قیام آن امام عزیز(ع) به گوش جهانیان است.

وی در ادامه اربعین را از ویژگی‌های خاص امام حسین(ع) دانست و تاکید کرد: اجتماع اربعین حسینی در جهان سابقه ندارد و عشق به امام حسین(ع) همه را در سرزمینی با کمترین امکانات گردهم می‌آورد.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: حضور میلیونی شیعیان در اجتماع بزرگ اربعین بیانگر پیام شیعه و حرکت امام حسین(ع) و زنده نگه داشتن قیام آن امام بزرگوار است.

وی افزود: اجتماع بزرگ اربعین به معنای خفه شدن داعشی‌های کوردل است اجتماعی که داعش را وحشت زده، دنیا را مغلوب و دشمنان اسلام را خوارمی‌کند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه اجتماع بزرگ اربعین را سبب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوستداران اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین کاری بزرگ در دنیاست.

حجت الاسلام احمدی حرکت شیعیان در راهپمایی بزرگ اربعین را رأی به بی‌کفایتی آل سعود دانست و گفت: جمعیت بالغ بر ۲۵ میلیون در اجتماع اربعین سبب ذلت اربابان آل سعود است.

وی بیان کرد: داعشیان حرامی چشم طمع به مرقد اهل بیت(ع) دوخته‌اند و زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) در اجتماعی با آرامش و امنیت و همدلی و بدون حادثه عظمت جهان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را می‌رساند.

حجت الاسلام احمدی داعش را زاییده سیاست خبیث استکبار دانست و گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در میان مسلمانان است و لذا به دنبال ایجاد درگیری داخلی در میان مسلمانان است.

وی با دعوت از ارادتمندان به خاندان اهل بیت(ع) برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: با تمام توان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت خواهیم کرد تا دشمنان را مایوس کنیم.

حجت الاسلام احمدی «لبیک یا حسین(ع)» را شعار شیعیان در اجتماع بزرگ اربعین دانست و گفت: ما دست از لبیک با حسین(ع) بر نمی داریم و شعار ماهمچون سرورمان حسین(ع) هیهات من الذله است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: به یاری خداوند در اجتماع بزرگ اربعین چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.

وی بالاترین فضیلت را پیاده به زیارت امام حسین(ع) رفتن در اربعین دانست و گفت: حضور شیعیان در این اجتماع بیش از هر زمان دیگر لازم است.

کد خبر 2965852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha