۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷

رئیس دانشگاه آزاد خبرداد:

اجرای طرح شفا در ۱۰ استان کشور

اجرای طرح شفا در  ۱۰ استان کشور

یاسوج - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از آغاز عملیات اجرایی طرح شفا در ۱۰ استان کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده بعدازظهر شنبه در نشست هیأت امنای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: این طرح یکی از مهمترین برنامه های در دست اجرای دانشگاه آزاد در کشور است.

وی بیان کرد: در طرح شفا علاوه بر فعالیتهای پژوهشی و فناوری مجموعه ای از فعالیتهای صنفی، تجاری و خدماتی برای دانشگاهیان و نخبگان پیش بینی شده است.

میرزاده گفت: دیگر استانها هم در اولین فرصت باید نسبت به آغاز عملیات احداث شهرک های فناوری شفا اقدام کنند تا بتوان طی دو سال آینده بستر لازم برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح شفا در واحد یاسوج گفت: نزدیکی به شهرک صنعتی یاسوج یکی از مزیتهای محل احداث شهرک فناوری آزاد واحد یاسوج است.

وی بر حمایت دانشگاه آزاد از اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا با مشارکت وزارت علوم از هر طرح و برنامه ای استقبال خواهیم کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست گفت: سامانه آزمایشگاه های ساها با دارا بودن هفت هزار و ۶۰۰ آزمایشگاه و سه هزار و ۴۰۰ کارگاه آماده خدمات دهی به همه دانشجویان و پژوهشگران بخش دولتی و غیردولتی است و هرکسی از هرجای کشور می تواند به آن دسترسی داشته باشد و از خدمات آن استفاده کند.

میرزاده عنوان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همینطور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز خواستار همکاری و اتصال شبکه آزمایشگاه های آنها به طرح ساها هستند که دانشگاه آزاد از این درخواست استقبال می کند.

میرزاده همچنین در این نشست بر همکاری و حمایت این دانشگاه از تشکل های سیاسی و دانشجویی که در چارچوب قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت کنند، تاکید کرد.

میرزاده در بخش دیگری از این نشست بر مستندسازی اراضی و املاک دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مسئولان استانی تاکید کرد.

کد خبر 2966624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha