۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴

کلیات برنامه راهبردی معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد تصویب شد

کلیات برنامه راهبردی معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد تصویب شد

در جلسه شورای دانشگاه آزاد کلیات برنامه راهبردی معاونت امور مجلس این دانشگاه به تصویب اعضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد گفت: اکثریت نمایندگان مجلس با یک روش اقناعی، مذاکره ای و مباحثه ای با این دانشگاه در ارتباط هستند.

وی افزود: در برنامه راهبردی معاونت امور مجلس به ایجاد تعامل سازنده و اثربخش با قوای مقننه و مجریه در حوزه های تقنینی، نظارتی و اجرایی در راستای تحقق چشم انداز و اهداف این دانشگاه اشاره شد است.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: شورای راهبردی معاونت امور مجلس این دانشگاه متشکل از اغلب روسای کمیسیون های مجلس است که این موضوع فرصت اطلاع رسانی مشکلات، قوانین، طرح ها، سند آمایش و برنامه های دانشگاه به نمایندگان است.

میرزاده با بیان اینکه برنامه راهبردی اغلب معاونت ها به تصویب شورای دانشگاه رسیده، اظهار داشت: مصوبات مطرح شده در این جلسات به عنوان راهکار برای تنظیم سند آمایش مورد استفاده قرار گرفته و این نشان از تأثیر بالای تشکیل این جلسات دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه سال گذشته این دانشگاه بر توسعه روابط بین المللی تاکید داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه در برنامه سند آمایش این دانشگاه تاسیس ۱۰ واحد بین المللی در اروپا و کشورهای همسایه پیش بینی شده است، گفت: در حال حاضر ۵ واحد بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی فعال هستند و واحد اتریش نیز در صورت اخذ مجوز از هیأت امنا در آینده نزدیک تأسیس می شود.

کد خبر 2968560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha