۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

کمک ۳۹ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت پوشش کمیته امداد لرستان

کمک ۳۹ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت پوشش کمیته امداد لرستان

خرم آباد - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از کمک ۳۹ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت پوشش این نهاد خبر داد.

ولی اله منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال ۳۹ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از سوی خیرین و حامیان به ایتام تحت پوشش این نهاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۶۸۳ یتیم در استان تحت حمایت هستند افزود: در شش ماهه نخست امسال ۲۰ هزار و ۲۳۲ حامی در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به حمایت از فرزندان معنوی خود پرداختند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه این کمک ها در قالب اهداء کمک هزینه خرید جهیزیه، ساخت و تعمیرات مسکن، احداث سرویس بهداشتی بوده است گفت: در این راستا ۳۹ میلیارد و ۳۴۴ میلیون یال از طرف خیرین اهدا شده است.

منتظری افزود: در راستای ساخت سه مورد مسکن مددجویی، ۱۱ مورد تعمیرات مسکن و احداث سه مورد سرویس بهداشتی از سوی خیرین ۵۳۸ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال به نیازمندان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین در شش ماهه اول سالجاری ۳۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به صورت نقدی و شش میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال نیز به صورت غیر نقدی بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اهمیت توجه به انجام سنت حسنه ازدواج و حمایت های خیرین و کمیته امداد در این راستا از نوعروسان افزود:در شش ماهه سالجاری ۳۶ مورد کمک جهیزیه در قالب طرح اکرام به نوعروسان تحت حمایت اهداء شده است.

کد خبر 2973773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha