۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰

معاون عمرانی استانداری زنجان:

مشکل نبود فضاهای آموزشی در شهرک های مسکن مهر رفع شود

مشکل نبود فضاهای آموزشی در شهرک های مسکن مهر رفع شود

زنجان- معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: زیرساخت های آموزشی در شهرک های مسکن مهر باید لحاظ و مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرحهای مسکن مهرافزود: استان زنجان در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در کشور عملکرد خوبی دارد.

وی اظهار کرد: پرونده مسکن مهر در استان زنجان تا پایان سال جاری بسته می شود و جایزه را از وزارت راه و شهرسازی دریافت می کند.

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان پتانسیل لازم برای اتمام سریع تر طرح های مسکن مهر را دارد ولی با توجه به فصل کاری و کوهستانی بودن استان زنجان اجرای طرح ها کمی کند پیش می رود.

رحمتی تاکید کرد: باید مجوزهای حفاری برای دستگاه های خدمات رسان تسهیل شود و مجوز لازم از سوی دستگاه مربوطه صادر شود.

معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تاکید جدی به اتمام پروژه های مسکن مهر دارد تصریح کرد:خوشبختانه کاهش فروش نفت و تحریم‌ها نتوانست مانعی بر سر راه اتمام این پروژه ها باشد و استان زنجان تا پایان سال واحدهای مسکونی باقی‌مانده را به متقاضیان واگذار می کند.

رحمتی یاد آورشد: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر استان زنجان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. 

وی به نبود زیرساخت‌های مناسب بخصوص نبود فضاهای آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر در استان زنجان اشاره کردو افزود: مسئولین اهتمام جدی به این مشکلات داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری زنجان افزود: اوایل مهر امسال دو پروژه مسکن مهر در گلشهر کاظمیه افتتاح شد.

رحمتی ابراز کرد: تامین زیر ساختها برای طرحهای مسکن مهر اولویت کاری دستگاه های خدمات رسان باشد تا هر چه زودتر پرونده مسکن مهر بسته شود.

کد خبر 2977791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha