۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶

وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با مهر:

محور مواصلاتی دامغان- جندق- معلمان اعتبار ویژه می‌گیرد

محور مواصلاتی دامغان- جندق- معلمان اعتبار ویژه می‌گیرد

دامغان - وزیر راه و شهرسازی احداث باند دوم محور دامغان- جندق- معلمان را از نظر این وزارتخانه مهم برشمرد و گفت: با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این پروژه اعتبار ویژه تعلق خواهد گرفت.

عباس آخوندی در حاشیه بازدید از محور دامغان- جندق- معلمان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: احداث باند دوم این محور مواصلاتی از نظر وزارت راه سازی جزو پروژه های ملی بوده و از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این پروژه از پروژه های شمال به جنوب محسوب و تمام تلاش ما با بهره گیری از تمامی امکانات و اعتبارات بر تکمیل هر چه زودتر آن خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر از باند دوم محور دامغان- جندق- معلمان با تأمین اعتبار داخلی وزارتخانه آغاز شده که کار زیرسازی آن انجام و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

آخوندی با بیان اینکه تقویت راه های استان سمنان مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است، گفت: وجود بزرگراه تهران- مشهد، خط ریلی و اتصال راه های این استان به استان های مازندران، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی اهمیت راه های استان را افزایش داده و از این رو وزارتخانه توجه خاص به این موضوع دارد و تلاش خود را بر تقویت آن قرار داده است.

۲۴۰ کیلومتر از محور مواصلاتی دامغان- اصفهان در حوزه استحفاظی اداره راه و ترابری شهرستان دامغان قرار دارد.

کد خبر 2979494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha