۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲

مسوولان کیش همکاری خوبی با ما داشتند؛

خوردبین: برانکو گفت شرایط اینطور باشد زودتر به تهران برگردیم

خوردبین: برانکو گفت شرایط اینطور باشد زودتر به تهران برگردیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسوولان کیش همکاری خوبی با ما داشتند و مشکل زمین هم با توجه به میزبانی نماینده کیش در لیگ دو اجتناب ناپذیر بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره مشکل پیش آمده برای تمرین امروز سرخپوشان و عدم برگزاری تمرین این تیم در زمین شماره یک ورزشگاه کیش، اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم از طرف مسوولان ورزشی و غیر ورزشی کیش مشکلی با ما وجود ندارد و اتفاقا آنها همکاری خیلی خوبی با پرسپولیس داشتند و هر امکاناتی که خواستیم، در اختیار ما گذاشتند.

سرپرست پرسپولیس تاکید کرد: این اتفاق هم ناشی از آن است که خود تیم توسعه کیش فردا در لیگ دسته دوم میزبان یک بازی است و این بازی باید در ورزشگاه اصلی انجام شود. به همین دلیل می‌خواستند زمین را آماده کنند. مسئولان از ما خواستند به زمین شماره دو بیاییم که وقتی آقای برانکو این زمین را دید اعلام کرد که اصلا مناسب تمرین نیست و اگر قرار باشد باقی تمرینات در این زمین انجام شود، بهتر است زودتر به تهران برگردیم.

وی درباره اینکه به این ترتیب برنامه پرسپولیس چه خواهد بود، ادامه داد: فردا دو جلسه تمرین داریم. مسوولان کیش برای تمرین نوبت صبح سالن چند منظوره را در اختیار ما می‌گذارند و بچه‌ها با صلاحدید کادر فنی می‌توانند در سالن پا به توپ شوند و در نوبت بعدازظهر یکشنبه هم با پایان بازی لیگ دو، زمین از ساعت 17 در اختیار ما خواهد بود. از این بابت و به خاطر همکاری‌های روزهای گذشته هم باید از آقای مونسان رئیس منطقه آزاد کیش، آقای جلالی، رئیس ورزش جزیره و آقای پازوکی رئیس هیأت فوتبال کیش تشکر کنم و آنها تلاش خود را برای میزبانی شایسته انجام دادند.

خوردبین درباره بازی دوستانه و محل تمرین بعدازظهر امروز شنبه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک حریف تدارکاتی خوب می‌خواستیم و تیم توسعه کیش هم درگیر مسابقات است، بازی کنسل شد و برای محل تمرین، همچنان در حال رایزنی هستیم. البته فکر می‌کنم نه من، بلکه همه اهالی فوتبال امیدوار هستند با توجه به امکانات مالی خوبی که در جزیره کیش وجود دارد و همچنین عدم مشکل برای تهیه زمین، در سال‌های آینده اقدامات لازم برای ایجاد زمین‌های تمرین استاندارد صورت بگیرد، چون کیش پتانسیل بالایی دارد تا در ایامی از سال نه فقط برای باشگاه‌های ایران، بلکه باشگاه‌های غیر ایرانی هم محل مناسبی برای برپایی اردو باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه ماجرای تمرین امروز تا حدی این اردو را تحت‌الشعاع قرار داد، تصریح کرد: نباید از حق گذشت. ما در اینجا اردوی بسیاری خوبی داشتیم و بندگان خدا هم برای ما سنگ تمام گذاشتند. در کل، این اردو بسیار خوب و مفید بود. بچه‌ها در یک آب و هوای عالی تمرینات موثری را پشت سر گذاشتند و از نظر روحی و روانی هم تنوع خوبی خواهد بود. خوشبختانه در بازگشت هم زمان کافی وجود دارد تا بچه‌ها به شرایط آب و هوایی تهران برگردند.

کد خبر 2991741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha