۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴

در بیمارستان صدوقی اصفهان صورت گرفت؛

انجام آنلاین دوعمل آنژیوگرافی از شریان رادیال دست در اصفهان

انجام آنلاین دوعمل آنژیوگرافی از شریان رادیال دست در اصفهان

اصفهان - دبیرعلمی همایش ترانس رادیال گفت: دو عمل آنژیوگرافی از شریان رادیال دست به صورت آنلاین توسط بنیانگذار تکنیک‌های آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی از شریان رادیال دست در بیمارستان صدوقی انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صانعی عصر شنبه با اعلام این خبر، افزود: بدنبال برگزاری دومین همایش ترانس رادیال، آنژیوگرافی و اینتروشن در اصفهان که با حضور بیش از ۳۵۰  نفر از اساتید، پزشکان و متخصصان قلب و آنژیوگرافی از سراسر کشور و بنیانگذار روش انژیوگرافی از شریان رادیال دست برگزار شد، دو عمل آنژیوگرافی از شریان رادیال دست به صورت آنلاین (Live case study) روی دو بیمار قلبی در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این همایش بیش از ده‌ها مقاله علمی در این خصوص ارایه شد.

دبیرعلمی همایش ترانس رادیال، اظهار داشت: همچنین در این همایش مقالات و تجربیاتی علمی در زمینه آموزش تکنیک‌های آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی از شریان رادیال دست و مزایا و معایب آن نسبت به کشاله ران به بحث و گفتگو گذاشته شد.

وی تصریح کرد: آموزش ترانس رادیال، انژیوگرافی و اینتروشن از دیگر محورهای این همایش بود قرار گرفت.

صانعی اظهار داشت: این همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

کد خبر 2991946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha