۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۹:۵۶

معاون پژوهشی دانشگاه خبرداد:

بازنگری آیین نامه اعطای تسهیلات پژوهشی دانشگاه علم و صنعت

بازنگری آیین نامه اعطای تسهیلات پژوهشی دانشگاه علم و صنعت

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: آیین نامه اعطای گرنت(تسهیلات پژوهشی) به اساتید این دانشگاه درحال بازنگری است که تا پایان سال نهایی می شود.

تورج محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگری آیین نامه اعطای تسهیلات پژوهشی به اساتید دانشگاه علم و صنعت در حال بازنگری است که براین اساس اعطای گرنت پژوهشی باتوجه به مازاد فعالیت آنها در حوزه پژوهشی اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: در بازنگری آیین نامه اعطای اعتبار پژوهشی به اساتید این دانشگاه زمینه تبدیل دستاوردهای پژوهشی به ثروت نیز مورد توجه قرار می گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: درحال حاضر متوسط میزان اعطای اعتبار پژوهشی به اساتید در این دانشگاه ۷ میلیون تومان و بیشترین میزان این اعتبار ۳۰ میلیون تومان است.

محمدی خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار کل برای اعطای اعتبار پژوهشی بیش از ۳ میلیارد تومان بود که برنامه داریم این میزان را در سال آینده افزایش دهیم.

وی بیان کرد: مازاد فعالیت اساتید در زمینه آموزش به عنوان کار اضافی بشمار می رود اما در حوزه پژوهشی این روند وجود ندارد که دانشگاه علم و صنعت درحال برنامه ریزی است تا بتواند حداقل فعالیت های پژوهشی اساتید را تعیین و براساس مازاد فعالیت های پژوهشی اقدام به اختصاص اعتبار پژوهشی کند.

کد خبر 2992304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha