۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹

در راستای جابجایی زائران اربعین حسینی؛

۵۰۰ دستگاه اتوبوس از زنجان به مرزمهران اعزام شدند

۵۰۰ دستگاه اتوبوس از زنجان به مرزمهران اعزام شدند

زنجان - مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از استان برای جابجایی زائران اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان، ایرج دست نشان با اشاره به اینکه با پایان یافتن تقریبی سفرهای اربعین ۳۱ دستگاه اتوبوس دیگر به مرز مهران اعزام شدند، افزود: تعداد کل ناوگان اعزامی استان برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی به ۵۰۰ دستگاه رسید.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای زنجان با تمام توان خود به زایران کربلای معلی خدمت رسانی می کند، ادامه داد: با توجه به حضور اقشار مختلف از هموطنان با تمكن مالی متفاوت در مراسم اربعین حسینی، تصمیمی اتخاذ شد تا روند خدمات و نرخ آن در عین مطلوبیت به دور از هرگونه اعمال سلایق و تبعیض باشد و از این رو مهم‌ترین مولفه دستیابی به این رویكرد، تثبیت نرخ حمل و درج آن در تابلوهای در معرض دید مردم است.

دست نشان با تشكر از همكاری و زحمات همه جانبه تشكل های صنفی حمل و نقل مسافر و دست اندركاران اجرایی بخش یاد شده در آماده‌سازی خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و شركت كنندگان در مراسم اربعین حسینی گفت: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی امسال با تلاش و همت خود مردم و تلاش خستگی ناپذیر رانندگان به صورت باشكوهی برگزار شد.

 مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در خاتمه تصریح کرد: انجمن های صنفی شرکتها و موسسات حمل ونقل مسافر، انجمن های صنفی رانندگان مسافر و همچنین شرکتها و موسسات حمل ونقل مسافر برای خدمات رسانی و انتقال زائران كربلای معلی و بازگرداندن آنها مساعدت و همكاری بسیار خوبی را با این اداره کل داشته اند.

کد خبر 2993402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha