۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۹

رئیس سازمان مدیریت استان بوشهر:

۵۹۶ پروژه عمرانی استان بوشهر دهه فجر افتتاح می‌شود

 ۵۹۶ پروژه عمرانی استان بوشهر دهه فجر افتتاح می‌شود

بوشهر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۵۹۶ پروژه عمرانی در استان بوشهر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عوض‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور تکمیل پروژه‌های عمراین در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد شتاب بالایی در اجرای طرح‌ها هستیم.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۵۹۶ پروژه عمرانی در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: ۳۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

عوض‌پور افزایش رضایت‌مندی را به عنوان مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اعتبارات در استان بوشهر به پروژه‌هایی اختصاص می‌یابد که مطالبه جدی مردم بوده و بتواند مشکلات مردم را کاهش دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر  ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که ۱۸۱ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های با میزان پیشرفت فیزیکی بالا تخصیص می‌یابد، افزود: ۹۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر اختصاص یافته است.

عوض‌پور با اشاره به تاثیر بالای افتتاح پروژه‌های عمران شهری در افزایش رضایت‌مندی مردم، بیان کرد: امیدواریم با تلاش شهرداری‌های شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 3000923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha