۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۹

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۲۱ بیمارستان کشور در هشت ماه آینده به بهره برداری می رسند

 ۲۱ بیمارستان کشور در هشت ماه آینده به بهره برداری می رسند

گرمسار- معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: ۲۱ بیمارستان دولتی تا هفته دولت سال آینده با ظرفیت دو هزار و ۱۶۰ تخت بستری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر علیزاده ظهر چهارشنبه و در خلال بازدید از بیمارستان ۱۶۴تختخوابی گرمسار، ضمن اشاره به سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری بیمارستان های آماده تحویل، بیان داشت: این تعداد بیمارستان با وجود مشکل اعتبارات، تا هشت ماه آینده به بهره برداری رسیده و برای تجهیز در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار می گیرند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با بهره برداری از دو هزار و ۱۶۰ تخت بستری در بیمارستان های کشور، بخشی از نیاز مجموعه بهداشت و درمان را رفع سازیم چرا که مجموعه وزارت راه و شهرسازی، توجه و حساسیت دولت یازدهم به حوزه سلامت را به خوبی درک می کند.

بیمارستان گرمسار دو ماه دیگر تجهیز می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان ۱۶۴تختخوابی گرمسار در دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این بیمارستان اکنون مراحل تجهیز خود را پشت سر می گذارد که امیدواریم این مراحل تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

علیزاده با اشاره به اینکه به ازای هر تخت ۱۰۰ میلیون تومان هزینه تجهیز در نظر گرفته می شود، گفت: روند تجهیز و ساخت بخش های مختلف بیمارستان مانند بخش های زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، داخلی جراحی و آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو و اتاق عمل و همچنین ادوات و ملزومات پزشکی فرایندی زمان بر و پرهزینه است که در دولت یازدهم به خوبی اجرا می شود.

وی در خاتمه و با اشاره به افتتاح ۲۱ باب بیمارستان در ماه های آینده، افزود: چهار باب بیمارستان ۱۰۰ تا ۱۳۰ تختخوابی و سه باب بیمارستان ۳۵ تختخوابی و مابقی کلینیک های تخصصی و یا بیمارستان های بزرگتر خواهند بود که در آینده نزدیک افتتاح می شوند همچنین برای ساخت این بیمارستان ها به ازای هر تخت بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

کد خبر 3001877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha