۱۷ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۲۳

/ دهمين نشست شوراهاي صنفي در دانشگاه صنعتي اصفهان /

مشكلات صنفي دانشجويان در كل كشور يكسان است / شوراهاي صنفي داراي نقش نظارتي و مشاوره اي هستند

مشكلات صنفي دانشجويان در كل كشور يكسان است / شوراهاي صنفي داراي نقش نظارتي و مشاوره اي هستند

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان گفت: تشكيل شوراهاي صنفي حركت مباركي بود كه با هدف پيگيري مطالبات صنفي و روزمره دانشجويان ايجاد شد و مانند همه جريانات دانشجويي در خط پديده هاي اجتماعي تاثيرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر "محمد تقي حاجي عباسي" امروز در افتتاحيه دهمين نشست سراسري شوراهاي صنفي در دانشگاه صنعتي اصفهان با بيان اين مطلب افزود: شوراهاي صنفي در كل كشور به جايگاه خود دست پيدا كرده اند و با توجه به اينكه مشكلات صنفي و رفاهي در كل كشور يكسان است مي توانند از جلسات برون دانشگاهي نتايج خوبي را براي مقوله هاي صنفي اخذ كنند.

وي در بيان نگرش خود نسبت به شوراهاي صنفي گفت: شوراهاي صنفي بايد با درك مشكلات دانشجويان به صورت پل ارتباطي بين دانشجويان و مسولين به ايفاي نقش بپردازند.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان تصريح كرد: شوراي صنفي با درك دانشجو و مسئول به شناسايي مشكلات فكري، روحي و جسمي دانشجويان مي پردازد و با تطبيق آن ها با امكانات دانشگاه تا حد مقدور، نيازهاي دانشجويان را به تصوير مي كشاند.

وي خاطرنشان كرد: نظرخواهي از دانشجويان در مورد مسايل صنفي و ارايه پيشنهادات سازنده به مسئولين دانشگاه از وظايف شوراهاي صنفي است كه نقش مشورتي و نظارتي را براي آن ها به بار مي آورد.
کد خبر 300541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha