۹ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۴۱

فراخوان طرح خرید مجلات برگشتی منتشر شد

فراخوان طرح خرید مجلات برگشتی منتشر شد

با انتشار فراخوان طرح «خرید مجلات برگشتی» متقاضیان می‌توانند درخواست خود را برای مشارکت در این طرح به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی انتشار اطلاعیه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حمایت از نشریات بخش خصوصی و ارتقای مطالعه نشریات در اماکن عمومی با اجرای طرح خرید مجلات برگشتی، سامانه اشتراک نشریات کشور، فراخوان این طرح را منتشر کرد.

متن فراخوان بدین شرح است: 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش و ارتقای دانش عمومی شهروندان در نظر دارد نسبت به خرید مجلات شماره های اخیر از مجلات کشور و اهدای رایگان به مراکز عمومی و فرهنگی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند با دریافت فایل های ضمیمه انتهای مطلب، فرم شماره ١ (ویژه ناشران)، فرم شماره ٢ (ویژه مراکز متقاضی بسته‌های رایگان) موارد خواسته شده را بصورت تایپی تکمیل و پس امضا و مهر فرم مذکور آن را اسکن و به نشانی الکترونیکی سامانه اشتراک نشریات کشور (eshterak.ir) ارسال کنند.

ملاحظات:

١- هرشماره مسلسل فقط یک بار امکان ارائه دارد.
٢- به شماره های معیوب دارای اشکال در چاپ، وجهی تعلق نمی‌گیرد.
٣- س از دریافت مجلات و بررسی و تائید آن توسط دفتر سامانه، مبلغ خرید مجلات در ماه بعد به شماره شبای صاحب امتیاز که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت شده، واریز می‌گردد.
٤- بهای خرید فعلی نشریات برگشتی: نشریات تا٤٨ صفحه: ٥ هزار ریال، نشریات تا ٩٦ صفحه: ٨ هزار ریال، نشریات بیش از ٩٦ صفحه: ١٠ هزار ریال.
٥- سقف خرید مجلات برگشتی حداکثر تا هزار نسخه می‌باشد.
٦- خرید شماره برگشتی حداکثر تا شماره های ذیل است: هفته نامه تا چهار شماره ما قبل، دوهفته نامه تا سه شماره ماقبل، ماهنامه تا دو شماره  ماقبل، دوماهنامه و فصلنامه فقط شماره ماقبل.
٧- این طرح فقط شامل مجلاتی است که دارای اعلام وصول مرتب باشند.
٨- این طرح فقط شامل نشریات با نوع انتشار مجله ای و صحافی شده می‌باشد.
٩- مجلات با گرایش تخصصی تنها زمانی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که نسبت به تکمیل جدول ج اقدام کرده باشند.

لازم به ذکر است طرح خرید شماره‌های مرجوعی مجلات نیز با اهداف حمایت اقتصادی از مجلات بخش خصوصی، جلوگیری از خمیر شدن مطبوعات، کمک به افزایش سرانه نشریه خوانی، کمک به بازاریابی مجلات و ارتقای فرهنگی محیط هایی که توانایی خرید نشریات را ندارند، اجرا می‌شود.

همچنین نسخه های خریداری شده در قالب بسته های رایگان فرهنگی مطبوعاتی به مراکز و اماکن عمومی از جمله کتابخانه ها، ‌خوابگاه های دانشجویی، مراکز فرهنگی و هنری، ‌ پایانه های مسافربری، هوایی، ‌ ریلی و جاده ای، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، ‌ بیمارستان ها، مراکز درمانی، ‌ ندامتگاه ها، مراکز اصلاح و تربیت و سایر مجتمع های متقاضی  اهدا خواهد شد.

برای دریافت فرم‌های طرح، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 3013209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha