۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳

دومین بازیکن تاریخ فوتبال آذربایجان شرقی در آستانه المپیکی شدن؛

فوتبالیست تبریزی به تیم ملی امید دعوت شد

فوتبالیست تبریزی به تیم ملی امید دعوت شد

تبریز- بازیکن تبریزی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان به دومین بازیکن تاریخ فوتبال آذربایجان شرقی تبدیل شد که قرار است در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی المپیک به میدان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، لیست اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید ایران جهت حضور در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل اعلام شد که طی آن نام علیرضا نقی زاده به عنوان تنها بازیکن از استان آذربایجان شرقی در این لیست دیده می شود.

نقی زاده که در مسابقات فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور پیراهن تیم سیاه جامگان مشهد را به تن دارد، پس از انجام بازی های درخشان در قالب این تیم و همچنین در بازی های رسمی و تدارکاتی تیم ملی امید، در نهایت رضایت کادر فنی تیم ملی المپیک کشورمان را جلب کرده و قرار است در قالب این تیم در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو حضور پیدا کند.

پیش از این از بین بازیکنان فوتبال تبریز، حسین خطیبی به عنوان تنها بازیکن از این شهر با پیراهن تیم ملی امید در چنین مسابقاتی حضور داشته است و بدین ترتیب نام علیرضا نقی زاده به عنوان دومین بازیکن تبریزی از این حیث در تاریخ فوتبال تبریز به ثبت رسید.

نقی زاده بازیکنی است که سابقه گلزنی به تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر را دارد و یکی از بازیکنانی است که در حال حاضر تیم های لیگ برتری مطرحی را طرفدار خود می بیند.

بر این اساس محمدرضا اخباری، امیر عابدزاده، علی محسنی‌زاده، علی کریمی، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، رضا علیاری، صائب محبی، احسان پهلوان، وحید حیدریه، میلاد کمندانی، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، شاهین ثاقبی، محمدحسین مرادمند، مهدی ترابی، محسن کریمی، علیرضا نقی‌زاده، فرشید اسماعیلی، ماهان رحمانی، علی عبدالله‌زاده بازیکنانی هستند که به این مسابقات اعزام می شوند.

کد خبر 3015195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha