۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱

در تجمع اعراض آمیز مردم نیشابور عنوان شد؛

اعدام«شیخ النمر» اقدامی تروریستی و آشکار توسط عربستان بود

اعدام«شیخ النمر» اقدامی تروریستی و آشکار توسط عربستان بود

نیشابور-مردم نیشابور در اعتراض به اعدام شیخ نمر و محکومیت رژیم آل سعود با تجمع در تکیه هیئت ابوالفضلی های این شهر انزجار خویش را از این حرکت ننگین ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الا سلام مصطفی محیطی مسئول حوزه علمیه گلشن در این  تجمع در هیئت  ابوالفضلی نیشابور اظهار کرد: اگر امروز شیخ نمر توسط آل سعود به شهادت می رسد و اگر شیخ زکزاکی در نیجریه زخمی و فرزندانش شهید می شوند به خاطر این است که از علم محبت اهل بیت (ع) برخوردارند.

وی گفت: این خون باعث رشد خواهد شد و این خواست خدا است که با امکاناتی که خودشان ایجاد کردند علیه خودشان استفاده خواهد شد و از این به بعد در عربستان شاهد رشد تفکر شیعه خواهیم بود و این آغاز راه است.

مسئول حوزه علمیه گلشن نیشابور با تاکید براینکه شهادت جوشش است افزود: وظیفه ما اینست که آرام ننشینیم ودغدغه خود را با حضور دراین مجالس نشان بدهیم و آرزوی شیعه است که فدای تفکر اهل بیت (ع) شود باید خودمان را برای انقلاب بزرگ حضرت حجت (عج) آماده کنیم.

همچنین در این مراسم تجمع کنندگان با قرائت بیانیه ای مبنی بر این اینکه اقدام رژیم ال سعود نمونه اقدامی تروریستی با حمایت استکبار و به صورت اشکار است خواهان واکنش نشان دادن مسلمانان جهان و همچنین جوامع مدافع حقوق بشر شدند.

در بخشی از این بیانیه که قرائت شد آمده است: شهید شیخ نمر محمد باقر النمر روحانی آزاده بوده که درمکتب غنی قرآن و اهل بیت (ع) شهادت را آموخت و او به حق شهید فریادگرعدالت درسرزمین وحی نام گرفت.

دراین بیانیه تاکید شده است: وحدت علما اسلام وامت اسلامی درجهان اسلام اعم از شیعه وسنی وتمسک به قرآن کریم وسنت پیامبراعظم(ص) رمز پیروزی حق طلبانه و نوید بخش شکست دشمنان اسلام خواهد بود.

در ادامه این بیانیه عنوان شد:گروهای تروریستی تکفیری باایدئولوژی اسلام امریکائی درقالب داعش، النصره، القاعده، بوکوحرام و با سناریوهای اربابان خود درآمریکا، انگلیس واسرائیل و با حمایت های مالی و تسلیحاتی رژیم آل سعود از هیچ اقدام وحشیانه ای درکشتار مسلمانان به ویژه درکشورهای اسلامی همچون لبنان، سوریه، عراق یمن، بحرین ونیجریه و سایر بلاد اسلامی کم نگذاشته اند.

معترضان دربیانیه خود عنوان کردند: این درحالی است که شورای امنیت وسازمان های مدعی حقوق بشر خفه قان گرفته وبا سکوت خود راه را برای جنایات بیشتر گروه ها ورژیم تروریسیتی فراهم کرده است.

آنها از سازمان ها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر خواستند تا با پرهیز از رفتارها دوگانه و متناقض درقبال این جنایت سبوعانه به موقع موضع گیری کرده وبا محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل کنند.

 

 

کد خبر 3016689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha