۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آل سعود نخواهد توانست مانع گسترش فرهنگ و گفتمان مقاومت شود

آل سعود نخواهد توانست مانع گسترش فرهنگ و گفتمان مقاومت شود

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: آل سعود نخواهد توانست مانع توسعه و گسترش فرهنگ و گفتمان مقاومت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی متین ظهر دوشنبه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم، طلاب و روحانیان زنجان در محکومیت اعدام آیت‌الله شیخ نمر در محل مسجد سید(جامع)شهر زنجان، بابیان اینکه آل سعود در راستای ایجاد دشمنی و نفاق در جهان اسلام همواره گام برداشته است، افزود: آل سعود با ایجاد تفرقه و نفاق در جهان اسلام و در بین شیعه و سنی سیاست‌های استکبار و صهیونیست ها را در جهان اسلام پیاده می‌کند.

وی ادامه داد: اقدام آل سعود در به شهادت رساندن  شیخ نمر نشان از ضعف و اضمحلال این رژیم وابسته در مقابل منطق و حقانیت راه این شهید است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه در حال حاضر گفتمان و فرهنگ مقاومت که برگرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است در جهان و بخصوص منطقه توسعه و گسترش پیداکرده است، افزود: شکل‌گیری حزب الله در لبنان، حوثی‌ها در  یمن در تضاد آشکار با سیاست های استکباری آمریکا در منطقه است.

حجت‌الاسلام متین با تأکید بر اینکه  آل سعود پیاده کننده سیاست‌های استکبار و صهیونیست علیه مسلمانان است افزود: عربستان سعودی مجری جنگ‌های نیابتی در منطقه خاورمیانه است که توسط آمریکا و اسرائیل به این رژیم دیکته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه شهادت شیخ نمر اثبات حقانیت راه این شهید بزرگوار بود گفت: آل سعود نخواهد توانست مانع توسعه و گسترش فرهنگ و گفتمان مقاومت شود.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه شهادت شیخ نمر در راستای سیاست های آمریکا و اسرائیل در منطقه و جهان اسلام است گفت: هدف اصلی آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر جلوگیری از رویش و گسترش گفتمان‌های مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

کد خبر 3016977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha