۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

کشورهای‌دیگر کدام کالاهای‌ایرانی را می‌پسندند؟

کشورهای‌دیگر کدام کالاهای‌ایرانی را می‌پسندند؟

«گازهای طبیعی مایع شده» با ارزش ۵۸ میلیون دلار و «بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن»، با ارزش ۷۳ میلیون دلار در صدر لیست کالاهای وارداتی و صادراتی گمرکی ایران قرار دارند.

خبرگزاری ایسنا نوشت: براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه، کالای «آخال روغن‌ها»، به ارزش ۱۸ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۰ دلار و «برنج» با ارزش ۱۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۸۹ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات گمرک ایران بوده‌اند.

همچنین در روز یکشنبه ۲۰ دی ماه «گازهای نفتی مایع شده»، با ارزش ۴۰ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۱۴ دلار در صدر جدول صادرات و «روغن خام سویا»، با ارزش ۲۴ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۲ دلار در صدر جدول واردات روز دو شنبه قرار گرفته است.

«گازهای طبیعی مایع شده»، با ارزش ۵۸ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۴۷ دلار و «محصولات تخت نوردشده ازفولاد»، نیز با ارزش ۳۸ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۳۱ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات کالا در روز دوشنبه ۲۱ دی ماه قرار گرفته‌اند.

همچنین روز سه شنبه ۲۲ دی ماه، «پلی اتیلن گرید لوله با چگالی %۹۴»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار و«قطعات خودرو تا کمتر از ۳۰ درصد»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار به ترتیب در صدر جدول صادرات و واردات از گمرک ایران قرار گرفته‌اند.

در روز چهار شنبه ۲۳ دی ماه، «بلوک و آجربرای ساختمان بتون سبک» با ارزش معادل ۱۸ میلیون و ۱۰۲ هزار و۶۷۷ دلار، در صدر جدول صادرات و «بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن»، با ارزش ۷۳ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۱۶۷ دلار در صدر جدول واردات روز چهارشنبه گمرک ایران بوده اند.

کد خبر 3026546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha