۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۵۵

تماشاگران جشنواره پراگ به «احتمال باران اسیدی» جایزه دادند

تماشاگران جشنواره پراگ به «احتمال باران اسیدی» جایزه دادند

«احتمال باران اسیدی» جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره پراگ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی ها برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره پراگ شد.

بهتاش صناعی ها کارگردان این فیلم سینمایی پس از دریافت جایزه از این میزان استقبال مردم پراگ از سینمای ایران و فیلم «احتمال باران اسیدی» ابراز خرسندی کرد.

فیلم های «قصه ها»، «تاکسی»، «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «ملبورن»، «سیزده»، «امروز» و «پریدن از ارتفاع کم» دیگر فیلم های ایرانی حاضر در بخش مسابقه بودند.

«احتمال باران اسیدی» از هجدهم آبان ماه در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در آمده است. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

«احتمال باران اسیدی» پیش تر موفق شده بود جایزه نتپک جشنواره استرالیا، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کلمبو و استعداد درخشان جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی را از آن خود کند. این فیلم سینمایی همچنین در جشنواره های معتبر بین المللی دیگری نیز حضور داشته است.

شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام در «احتمال باران اسیدی» به ایفای نقش می پردازند و روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند.

کد خبر 3028069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha