۴ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۲۸

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه:

شهدای گمنام اندیشه مهجور مانده‌اند/بازسازی مقبره شهدا در دستورکار

شهدای گمنام اندیشه مهجور مانده‌اند/بازسازی مقبره شهدا در دستورکار

شهریار-رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: شهر اندیشه افتخار میزبانی پنج شهید گمنام را دارند، اما قبور مقدس این عزیزان در نقطه ای از شهر قرار گرفته که مهجور مانده اند.

غلامرضا سرآبادانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبور شهدای گمنام برای هر شهر و منطقه ای مایه برکت است و ظرفیت معنوی و فرهنگی بالقوه ای محسوب می شود که با اتکای به آن، می توان به توفیقات سازنده ای در عرصه توسعه فرهنگ ارزشی و معنوی نائل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه افزود: شهر اندیشه نیز از افتخار میزبانی پیکر پاک و مطهر پنج تن از شهدای گمنام برخوردار است که توفیق برجسته ای برای این منطقه و ساکنان این شهر به شمار می رود.

سرآبادانی گفت: قبور پاک شهدای شهر اندیشه در میدان فاز چهارم این شهر، موسوم به شهدا است اما به اعتقاد ما ارتقای کیفی آن ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های طراحی شده، در نظر داریم تصویر و سیمای مذهبی و معنوی این محدوده را به نحو مطلوب تری بازسازی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر این قبور پشت محفظه ای شیشه ای قرار گرفته اند و به نوعی شهدای گمنام ما در این نقطه، مهجور مانده اند.

سرآبادانی گفت: هم اکنون با استقرار کیوسک و نگهبان در محدوده مذکور، سعی کردیم حفاظت و مراقبت از تجهیزات به نحو هر چه مطلوب تری محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه یادآور شد: در گام بعدی مقرر است با احداث رواق هایی که زیبنده و شایسته مقام شامخ شهدا باشد، بستری مطلوب برای پاسداشت جایگاه والای دلاورمردان جنگ تحمیلی و نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

کد خبر 3031470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha