۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳

آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۲۴ استان برگزار شد

آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۲۴ استان برگزار شد

مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در روز جمعه دوم بهمن ماه به طور همزمان در ۲۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن آبادی اظهار داشت: این آزمون با شرکت بیش از ۸۰ هزار نفر داوطلب برای تصدی ۲۳۰۰ پست کارشناسی در ۲۰ رشته شغلی توسط استانداری ها برگزار شد.

 وی در ادامه اظهار داشت: این سومین آزمون سراسری است که از ابتدای آغاز بکار دولت تدبیر و امید بر اساس سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، عدم تمرکز و واگذاری امور اجرایی به واحدهای استانی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ها، بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در فضایی سالم، رقابتی و مبتنی بر قوانین و مقررات برگزار شده است.

وی افزود: نتایج اولیه این آزمون تا ۳ هفته دیگر در سایت استانداری‌های مربوط اعلام و داوطلبان می‌توانند نتایج اولیه را مشاهده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به تشکیل پرونده برای شرکت در مراحل بعدی اقدام نمایند.

حسن آبادی با اشاره به ویژگی‌های این آزمون در مقایسه با آزمون‌های دیگر گفت: بکارگیری نیروی انسانی تنها در مشاغل کارشناسی و تخصصی، برگزاری آزمون بطور همزمان توسط استانداری‌ها در یک چارچوب و دستورالعمل واحد، طراحی سوالات کاربردی و تخصصی در رشته شغلی مورد تقاضا، توجه به مهارت‌ها و استعداد یادگیری از جمله ویژگی‌های این آزمون بود.

وی گفت: مجوزهای استخدامی مذکور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ و بر اساس درخواست و نیاز هر شهرداری به استان ذیربط اختصاص یافته است.  

کد خبر 3032046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha