۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴

در آذربایجان غربی؛

برف مدارس شیفت بعد از ظهر ۳ شهرستان را تعطیل کرد

برف مدارس شیفت بعد از ظهر ۳ شهرستان را تعطیل کرد

ارومیه – روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی ادامه بارش برف و یخبندان مدارس سه شهرستان استان در شیفت بعد از ظهر تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این اطلاعیه آمده است، به جهت بارش، برف مدارس، ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی این نواحی و ابتدایی سلماس و ماکو در شیفت بعد از ظهر تعطیل است.

این اطلاعیه می افزاید: همچنین تمامی مقاطع تحصیلی انزل نارلو سیلوانا و صومای برادوست  امروز یکشنبه  نوبت صبح و بعد از ظهر  تعطیل اعلام می شود.

بر اثر بارش سنگین برف از روز شنبه که تاکنون در برخی از شهرهای استان آذربایجان غربی ادامه دارد امروز  یکشنبه مدارس شیفت صبح دو شهرستان نیز تعطیل اعلام شده بود.

به دنبال بارش برف در ارومیه و حومه و برودت هوا و یخبندان مدارس نواحی یک و ۲ و بخش‌های تابعه آموزش و پرورش شهرستان ارومیه از جمله نازلو، انزل، سیلوانا و صومای برادوست نیز در تمامی مقاطع تحصیلی روز یکشنبه تعطیل است.

 هم اکنون بارش‌ها در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر، سردشت، اشنویه، بوکان، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب، نقده به شکل باران است اما در پی بارش برف سنگین در روز گذشته کولاک در بیشتر محورها و جاده‌های استان آغاز شده است.

ارتفاع برف هم اکنون در سطح شهر ارومیه به بیش از ۱۰ سانتیمتر رسیده و شدت بارش‌ها مردم این شهر را غافلگیر کرده است، طی شبانه روز گذشته شهرستان چالدران با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر و شاهین دژ با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان آذریابجان غربی بود.

کد خبر 3032146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عسل عبدلی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
      0 0
      ممنون از زحماتتون