۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹

استاندار سمنان :

همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری سمنان برگزار می‌شود

همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری سمنان برگزار می‌شود

سمنان - استاندار سمنان بابیان اینکه همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری سمنان برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش یک‌روزه ۷۰ نهاد دولتی و غیردولتی این استان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا خباز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه همایش سرمایه گذاری در استان برای استفاده از ظرفیت و توانمندی های بخش خصوصی، همزمان با ۲۵ بهمن ماه برگزار می شود، ابراز داشت: در این همایش حضور چهار پنل تخصصی صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی، خدمات شهری، زیرساخت و انرژی با مسئولیت دستگاه های آب منطقه ای، میراث فرهنگی و گردشگری پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین علاوه بر حضور این چهار پنل، نمایشگاه جانبی توانمندی استان سمنان در عرصه سرمایه گذاری برای به نمایش در آمدن ظرفیت ها و پتاسیل ها برگزار می شود.

پروژه های زودبازده مورد حمایت استانداری سمنان

استاندار سمنان با تاکید بر عملیاتی بودن بودجه و اعتبارات استان، گفت: باید از ابزار بودجه برای رشد و توسعه استفاده کرد و مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص استفاده از ظرفیت و توانائی بودجه نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را ارائه دهند.

خباز بیان داشت: اجرای قانون و مقررات ملاک همیشگی عمل است ولی نباید خود قانون در جایگاهی قرار گیرد که برای سرمایه گذاری و بودجه مشکل ساز باشد لذا قانون را باید تسهیل کرد تا برطرف کننده مشکلات باشد همچنین در استان سمنان دستگاه های نظارتی فضای مچگیری ندارند بلکه فضای راهنمایی و ارشاد را طی می کنند.

وی همچنین بر زود بازده بودن پروژه ها تاکید کرد و افزود: پروژه های زودبازده اقتصادی در اولویت هستند همچنین در بحث سرمایه گذاری می توان از ظرفیت پیمانکاران بومی به خوبی استفاده کرد.

کد خبر 3032280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha