۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴

طی ۹ ماه گذشته انجام شد؛

ثبت نام بيش از ۱۷ هزار خير نيكوكار در طرح های مشارکتی امداد

ثبت نام بيش از ۱۷ هزار خير نيكوكار در طرح های مشارکتی امداد

معاون توسعه مشاركت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بيش از ۱۷ هزار خير نيكوكار در قالب طرح های مشارکتی کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی سیف در نشست خود با عوامل اجرایی این حوزه در زمینه حامی یابی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان و محرومین اظهار كرد: حامیان نیکوکار استان حمایت های مختلفی را از فرزندان مشمول طرح های اكرام ایتام و محسنین انجام می دهند.

وی افزود: جلسه ای به منظور هم اندیشی و اعلام برنامه های حوزه توسعه مشاركت های مردمی با عوامل اجرایی بخش جذب حامی در زمینه بررسی برنامه های بخش جذب حامی برگزار شد.

معاون توسعه مشاركت های مردمی كمیته امداد استان تهران با تأكید بر معرفی و جذب حامی برای فرزندان مشمول طرح محسنین كه دارای حامی نیستند اظهار كرد: كمك های خیرین و نیكوكاران در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد تأثیر به سزایی دارد.

وی ادامه داد: طی ۹ ماهه امسال ۱۷هزار و ۳۲۵ خیر نیكوكار در طرح های مشاركتی كمیته امداد تهران ثبت نام كرده اند كه از این تعداد سه هزارو ۱۴ حامی جذب شده مربوط به سایر استان های محروم و ۱۷ هزارو ۳۲۵ حامی نیز در طرح های اكرام ایتام، محسنین و مهرورزی استان تهران ثبت نام كرده اند.

سیف تصریح كرد: در قالب این طرح ها خیران نیكوكار متعهد می‌شوند، مبلغی را به صورت ماهانه تا مدت معین به حساب كمیته امداد امام خمینی (ره) واریز كنند.

وی با اشاره به اینكه عده‌ای از مردم تمایل دارند، كمکهایشان در قالب صدقات به كمیته امداد امام خمینی (ره) صرف مصارف مشخصی كه مد نظر آنان است، شود، خاطرنشان كرد: در طرح مهرورزی نیز ۱۴ سرفصل خدماتی از جمله اشتغال، ازدواج‌، مسكن، وام قرض‌الحسنه، آزادی زندانیان و درمان بیماران ذكر شده است كه فرد خیر می‌تواند به كمك آن محل مصرف كمکهای خود را مشخص كنند.

معاون توسعه مشاركت های مردمی كمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه تلفتی ۷۳۵۵ خاطرنشان كرد: حامیان نیكوكار طرح اكرام، محسنین و مهرورزی كمیته امداد استان تهران می توانند از طریق سامانه فوق وجوه خود را با درج شناسه اختصاصی یتیم، خانواده محسنین و طرح مهرورزی واریز کنند.

کد خبر 3035042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha