۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷

ارائه تسهیلات به زندانیان جرائم غیر عمد استان تهران

ارائه تسهیلات به زندانیان جرائم غیر عمد استان تهران

مديركل كميته امداد استان تهران گفت: مددجویان می توانند تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) را به صورت وام خودکفایی و قرض الحسنه طبق ضوابط تعیین شده دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ولیئی در دیدار با مدیرعامل ستاد دیه كشور با اشاره به اهمیت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: مددجویان می توانند تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) را به صورت وام خودکفایی و قرض الحسنه طبق ضوابط تعیین شده دریافت کنند.

وی فعالیت کمیته امداد و ستاد دیه را هم سو دانست و یادآور شد: کوشش این دو نهاد مردمی بر این است که با استفاده از امکانات موجود، رسیدگی به خانواده های زندانیان را در اولویت قرار دهند.

ولیئی ابراز امیدواری کرد و گفت: با همدلی و همراهی امداد و ستاد دیه كمك مؤثری در تسریع به امر توانمندسازی خانواده های مورد حمایت زندانیان انجام خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه كشور نیز از نیکوکارانی که با حمایت خود زندانیان جرائم غیرعمد را مورد لطف قرار می دهند تقدیر کرد و گفت: این عزیزان به عنوان بازوان پرتوان ستاد دیه لطف خود را دریغ نکرده اند و همچنان به حمایت های خود ادامه می دهند.

سید اسدالله جولایی در مورد بهینه سازی و سرعت در خدمت رسانی به مراجعین این نهاد آمادگی خود را برای هرنوع همکاری با این كمیته در راستای آرمان های امام راحل و رهبری اعلام كرد.

کد خبر 3035052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha