۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

ایجاد مشوق های سرمایه گذاری در کرمانشاه با هدف کاهش نرخ بیکاری

ایجاد مشوق های سرمایه گذاری در کرمانشاه با هدف کاهش نرخ بیکاری

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از ایجاد مشوق های سرمایه گذاری در این استان با هدف کاهش نرخ بیکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی در نشست شورای اشتغال استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز یکشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه های عضو شورای اشتغال استان باید تا پایان این ماه وضعیت حقیقی اشتغال آن دستگاه را در ابعاد جزئی و کلی مشخص و اعلام کنند تا اقدام لازم صورت گیرد.

رحیمی با بیان اینکه استان کرمانشاه بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد، گفت: در حال حاضر رفع معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان اولویت ما است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکل بیکاری فصلی در استان بیان کرد: محور برنامه ششم توسعه استان بر مبنای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری است که باید به صورت جدی دنبال شود.

وی خواستار بیان واقعیات جامعه به ویژه در خصوص معضل بیکاری شد و افزود: نباید از این معضل چشم پوشی کنیم و با آمار و ارقام نادرست خود را فریب دهیم بلکه واقعیات را شناسایی و بر این اساس برنامه ریزی کنیم.

رحیمی در ادامه از ایجاد مشوق های سرمایه گذاری ویژه در استان کرمانشاه در راستای اشتغال آفرینی خبر داد و بیان کرد: این مشوق ها برای رفع و یا کاهش مشکل بیکاری و حمایت از بخش تولید انجام می شود.

رحیمی خواستار پرهیز از دنباله روی از مدل های اشتغال سنتی و ناکارآمد شد و اظهار کرد: وقت آن رسیده که مدل های جدیدی را براساس واقعیات دنبال کنیم و در این خصوص از دوران پسابرجام نهایت استفاده را در امر سرمایه گذاری در استان به عمل آوریم.

کد خبر 3038210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha