۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

مدیران دستگاه های مختلف با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

مدیران دستگاه های مختلف با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

شهرری - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف اجرایی، دولتی و غیر دولتی با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان های بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به روح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و بر ادامه یافتن راه و مسیر امام و شهدا تأکید کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم بر تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

همچنین شرکت کنندگان حاضر در حرم امام خمینی(ره)، بر سر مزار بانو ثقفی همسر مکرمه امام راحل حاضر شده و از جایگاه این بانوی بافضیلت تجلیل کردند.

روسا و کارکنان چندین بانک و موسسه مالی و اعتباری، کارکنان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ائمه جمعه شهرستان های اسلامشهر، ملارد و بهارستان، مدیران و اعضای باشگاه سایپا و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از جمله گروه هایی بودند که در حرم مطهر امام راحل حاضر شده و نسبت به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند.

کد خبر 3045217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha