۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی بانوی کرامت ویژه دانشگاهیان ۲۵ بهمن

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی بانوی کرامت ویژه دانشگاهیان ۲۵ بهمن

مدیر امور فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: اختتامیه جشنواره ملی بانوی کرامت ویژه دانشگاهیان ۲۵ بهمن ماه ۹۴ در دانشکده شریعتی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

عدالت نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: امسال در دهه کرامت، ۴۰ هزار برنامه پیش بینی شد که بخش دانشگاهی این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره ملی بانوی کرامت بود که افتتاحیه آن شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: براساس فراخوانی که اعلام شد، دانشجویان فرصت داشتند برای شرکت در این جشنواره آثار فرهنگی، هنری و ادبی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. درحال حاضر آثار ارسال شده به دبیرخانه وصول و داوری آن نیز انجام گرفته و قرار است در روز ۲۵ بهمن ۹۴ مراسم اختتامیه این جشنواره در دانشکده شریعتی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شده و از آثار برگزیده تقدیر شود.  

مدیر فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای یادآورشد: دانشگاه‌های فنی و حرفه ای، الزهرا(س)، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، آزاد اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها همه باهم یک ستاد تشکیل دادند و این جشنواره با کمک این ستاد برگزار شد.

کد خبر 3047903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha