۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۳۰

مشاور امور اقتصادی استاندار اردبیل در پاسخ به مهر؛

سرمایه‌گذار فولاد مشگین شهر به دلیل قیمت بازار مردد است

سرمایه‌گذار فولاد مشگین شهر به دلیل قیمت بازار مردد است

اردبیل – مشاور امور اقتصادی استاندار اردبیل با رد اظهاراتی مبنی بر اینکه برای سرمایه‌گذار واحد فولاد مشگین شهر مشکل ایجاد شده است، گفت: سرمایه‌گذار به دلیل قیمت فعلی فولاد در بازار مردد است.

ارژنگ عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: فولاد مشگین شهر یکی از مهمترین پروژه های سرمایه‌گذاری در استان بوده و تمامی هماهنگی های لازم برای کلنگ زنی و احداث آن صورت گرفته است.

وی افزود: نه تنها مشکل و مانعی برای سرمایه‌گذار به وجود نیامده بلکه به شکل گسترده مورد حمایت بوده و به لحاظ هماهنگی دستگاه های اجرایی هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.

مشاور امور اقتصادی استاندار اردبیل متذکر شد: با این وجود به دلیل اینکه قیمت فولاد در بازار با کاهش مواجه شده خود سرمایه‌گذار در احداث این مجموعه دچار تردید شده است.

عزیزی در خصوص اینکه چرا برای حفظ سرمایه‌گذاران در استان اقدامات مطلوب صورت نمی گیرد، متذکر شد: بنده موافق این اظهارات نیستم و تمامی مسئولان استان توسعه را در گرو سرمایه‌گذاری می دانند.

وی تاکید دارد که به دلیل رکود سال های اخیر و درآمد پایین بخش دولتی لازم است بخش خصوصی پای کار بیاید و در این راستا از هرگونه پیشنهاد استقبال می شود.

مشاور امور اقتصادی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه موضوع که اردبیل به لحاظ فضای کسب و کار در زمستان سال گذشته و بهار امسال از سوی مرکز پژوهش های مجلس رتبه نخست را کسب کرده است، اضافه کرد: در چنین شرایط بی شک سرمایه‌گذاری استقبال می شود.

کد خبر 3048161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha