۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۱:۳۴

حسن كيائيان در گفتگو با "مهر" :

اتحاديه ناشران " جمعه بازار كتاب " در تهران برپا مي كند

اتحاديه ناشران " جمعه بازار كتاب " در تهران برپا مي كند

اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در نخستين اقدام پس از انتخاب هيات مديره جديد خود اقدام به برگزاري "جمعه بازار كتاب تهران " مي كند.

حسن كيائيان رئيس اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار كتاب مهر، درباره جمعه بازار كتاب تهران گفت : اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران از مدتي قبل با شهرداري تهران در مورد برگزاري جمعه بازار كتاب نامه نگاري كرد و اولين جمعه بازار كتاب تهران را در هفته گذشته محوطه نزديك خيابان باغ سپهسالار برگزار كرد.

وي در ادامه افزود : شهرداري تهران به اتحاديه ناشران اعلام كرده است كه براي برگزاري مستمر اين جمعه بازارها بايد با سازمان ساماندهي مشاغل و صنايع تهران هماهنگي هايي صورت بگيرد و ما هم مشغول نامه نگاري و پيگيري اين موضوع از طريق سازمان مورد نظر هستيم كه تاكنون جواب قطعي دريافت نكرده ايم.

كيائيان تصريح كرد : هدف از برگزاري جمعه بازار كتاب در تهران برقراري ارتباط بيشتر مردم با كتاب در پارك ها و بوستان هاي عمومي است .ما به اين نتيجه رسيده ايم كه جمعه بازار هاي كتاب مي تواند نقش موثري در افزايش ميل مردم به كتاب خريدن و مطالعه باشد و با همين هدف اولين جمعه بازار كتاب تهران را در هفته گذشته برگزار كرديم.

وي ضمن دعوت از ناشران براي مشاركت در برگزراي اين طرح فرهنگي افزود : بوستان هاي شهر تهران در روزهاي تعطيل محل اجتماع انبوهي از مردمي است كه براي گذران اوقات فراغت و بهره بردن از تعطيلات خود به آنجا آمده اند و جمعه بازار كتاب مي تواند مردم را به استفاده از كتاب در اوقات فراغت خود تشويق كند.

كيائيان افزود : در جمعه اين هفته به دليل عمليات عمراني در باغ سپهسالار از سوي زيبا سازي شهرداري تهران اين منطقه بسته شده و جمعه بازار كتاب در اين مكان برگزار نخواهد شد و ما هم اكنون مشغول بررسي امكان برگزاري اين جمعه بازار در مكان هاي ديگري هستيم .

همچنين عصر روز گذشته نخستين جلسه هيات مديره جديد اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران بعد از مراسم "تحويل و تحول" در محل اين اتحاديه برگزار شد. در اين جلسه اعضاي هيات مديره جديد در مورد برنامه هاي جاري اتحاديه و ديگر برنامه هاي اتحاديه بحث كردند.

کد خبر 345831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha