۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۹

مديركل اماكن عمومي نيروي انتظامي خبر داد:

پليس زن به طور نامحسوس استخرها و اماكن ورزشي بانوان را كنترل مي كند

پليس زن به طور نامحسوس استخرها و اماكن ورزشي بانوان را كنترل مي كند

پليس هاي زن به صورت نامحسوس استخرها و مجموعه هاي ورزشي بانوان را كنترل كرده و همچنين به دنبال افزايش نظارت ها و اقدامات ناجا در تامين امنيت اخلاقي و اجتماعي بانوان ، امسال هيچ فيلمي از مجموعه هاي ورزشي بانوان منتشر نشد.

مديركل اماكن عمومي ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر افزود: ناجا امسال در زمينه مبارزه با مفاسد اجتماعي و سالم سازي اماكن عمومي ، اطلاع رساني براي مسئولان مربوطه و مردم و همچنين گسترش حوزه نظارتي را در اولويت فعاليت ها قرار داد.

محمد علي نجفي در خصوص اقدامات ناجا در زمينه پيشگيري از انتشار تصاوير مربوط  به استخر و مجموعه هاي ورزشي بانوان ، گفت: امسال فيلمي نداشتيم كه توزيع شده باشد ، فقط يك مورد تخلف در اين اماكن روي داد كه در بازديدها با آن برخورد شد و نسبت به سال گذشته قابل قياس نيست.

وي با تاكيد بر همكاري مطلوب مجموعه داران ورزشي و صاحبان استخرها در تامين امنيت اخلاقي اين مجموعه ها ، تصريح كرد: در اين زمينه مردم ، اصناف ، فدراسيون شنا و تربيت بدني همكاري خوبي داشته و دارند.

به گفته نجفي ، در راستاي مقابله با عوامل توزيع تصاوير مجموعه هاي ورزشي بانوان ، امسال 8 شبكه كه از سال هاي قبل در اين زمينه فعاليت مي كردند ، شناسايي و مورد برخورد جدي قرار گرفتند.

وي همچنين خواستار رعايت نكات ايمني در ساخت و تجهيز استخرها شد و افزود: يكي از حساسيت هاي اين مراكز ، وجود نجات غريق ها و نيروهاي امداد و نجات است. اخيرا شكايتي از يك خانواده دريافت كرديم مبني بر اينكه يك فرد 13 ساله به هنگام شنا دچار سانحه شد و نجات غريق فرد را از آب بيرون آورد اما به علت عدم اطلاع از اقدامات امداد و نجات ، موفق به نجات جان نوجوان نشد.

نجفي اضافه كرد: وظيفه ناجا در زمينه اين اماكن نظارت و كنترل آنها در جهت تامين امنيت اخلاقي بانوان و جلوگيري از تهيه فيلم و تصاوير است كه در اين زمينه علاوه بر هماهنگي هاي صورت گرفته ، بازديدهاي غير محسوسي نيز توسط پليس زن از استخرها و مراكز ورزشي مختص بانوان صورت مي گيرد و اين افراد آموزش هاي لازم را نيز در اين زمينه ديده اند.

کد خبر 354779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha