۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۹:۲۶

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام:

مردم بايد احساس امنيت و آسايش خاطر كنند

مردم بايد احساس امنيت و آسايش خاطر كنند

جمعي از پژوهشگران جهاد دانشگاهي در حوزه هاي علوم انساني، فرهنگ و مطالعات اجتماعي با آيت الله هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با مهم توصيف كردن مطالعات علوم انساني گفت: هر چه جامعه رشد مي كند، پيشرفته تر مي شود و هر پيشرفتي نياز به مطالعات علوم اجتماعي و فرهنگي دارد. البته نبايد فراموش كنيم كه اعتدال پايه همه مطالعات و اقدامات است.

وي با تجليل از اقدامات و دستاوردهاي جهاد دانشگاهي افزود: جهاد دانشگاهي معلول احساس خلائي است كه اوايل پيروزي انقلاب در جامعه احساس مي شد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني با مقايسه وسعت اسلام در 1400 سال پيش با الان، گفت: بايد براي پايبندي مسلمانان به اصول و فروع برنامه ريزي داشته باشيم كه مهمترين اين برنامه ها مطالعات علوم انساني است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تشريح وظايف مجمع تشخيص مصلحت نظام به خصوص در تدوين سياست هاي كلي و به ويژه تهيه الزامات و نظارت اظهار داشت: همه كارها در جمهوري اسلامي انجام مي شود تا عدالت مخدوش نشود و مردم احساس امنيت و آسايش خاطر كنند.

در آغاز اين ديدار، دكتر منتظري رئيس جهاد دانشگاهي و چند تن از محققان گزارشي از روند كارها و برنامه هاي آينده ارائه كرد و براي همكاري با مجمع در تدوين سياست هاي كلي و الزامات و نظارت بخصوص در بخش علوم انساني اظهار آمادگي نمود.

کد خبر 355100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha