۱۵ شهریور ۱۳۸۵، ۱۳:۴۰

براي بررسي مهمترين مسائل نشر كتاب ايران ؛

انجمن اسلامي ناشران با معاون فرهنگي وزير ارشاد ديدار كرد

در ديدار و گفتگوي اعضاي انجمن اسلامي ناشران و كتابفروشان تهران با معاون فرهنگي وزير ارشاد ، مهمترين مسائل و مشكلات ناشران و كتابفروشان مطرح شد .

مرتضي آخوندي در گفتگو با خبرنگار كتاب مهر ، با اعلام اين خبر افزود : در ديدار روز گذشته هشت تن از اعضاي انجمن اسلامي ناشران با محسن پرويز ، كه به مدت يك ساعت و نيم به طول انجاميد اعضاء بار ديگر بر مهمترين مسائل و مشكلات اين صنف كه پيش از اين هم در ديدارهاي خصوصي با معاون فرهنگي وزير ارشاد مطرح شده بود تاكيد كردند .

وي در ادامه افزود : طولاني شدن روند مجوزهاي كتاب يكي از اين مسائل بود كه محسن پرويز اعلام كرد صدور مجوزها تا مهر ماه روند سريعتري به خود خواهد گرفت و همچنين مشكلات مربوط به كاغذ مصرفي ناشران نيز در اين جلسه از سوي ناشران مورد اشاره قرار كرفت .

عضو انجمن اسلامي ناشران در ادامه تصريح كرد : يكي از مهمترين مسائلي كه در اين جلسه از سوي انجمن اسلامي تاكيد شد روشن شدن سياست هاي خريد كتاب از سوي وزارت ارشاد است .

وي تصريح كرد : همه مسائل مربوط به حوزه نشر در اين جلسه مطرح شد و در مورد نمايشگاه هاي بين المللي خارجي و نحوه شركت ناشران ايران و تسهيلاتي كه دولت مي تواند در اختيار ناشران قرار دهد همچنين شرايط تشكيل نمايشگاه بين المللي كتاب تهران ، نمايشگاه قرآن و نمايشگاه هاي استاني نيز مورد توجه قرار گرفت .

آخوندي در ادامه گفت : معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پس از ارائه گزارش مهمترين مسائل در پيش روي اين معاونت در خصوص برخي از مسائلي كه از سوي اعضاء مطرح شد نكاتي را عنوان كرد و در مورد حل مشكلات قول همكاري داد .

کد خبر 355448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha