۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

دولت به احزاب نگاه تعاملی دارد

دولت به احزاب نگاه تعاملی دارد

ایلام-معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت به احزاب نگاه تعاملی دارد، گفت: دولت قصد ندارد احزاب را تحت امر خود درآورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسین کلانتری در نشست با دبیران و نمایندگان احزاب فعال در استان، اظهار داشت: دولت قصد ندارد احزاب را تحت امر خود درآورد، بلکه به احزاب نگاه تعاملی دارد.

وی با اشاره به ایرادات فعالیت غیرحزبی و فعالیت بدون برنامه در احزاب، تأکید کرد که احزاب بایستی برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در بخش دیگری از صحبت های خود، احزاب را مدافعان حقوق مردم معرفی و ابراز داشت: دولت ها بایستی پاسخگوی احزاب باشند.

وی با اشاره بر نوع انتخاب مدیران، نمایندگان و کارگزاران، گفت: ایلات، طوایف و قبایل، سرمایه، هویت و افتخار ما هستند، اما انتخاب افراد برای مناصب مختلف باید براساس شایستگی آنان باشد که فعالیت احزاب بر نهادینه کردن شایسته سالاری تأثیرگذار است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در سخنان پایانی خود، به شاخص های مهم و اساسی انتخابات اشاره کرد و سلامت را به شکلی که مورد اعتماد مردم قرار گیرد و جانبداری در آن جایگاهی نداشته باشد را یکی از شاخص های انتخابات معرفی کرد.

وی امنیت را یکی دیگر از شاخص های انتخابات معرفی و ابراز داشت: تدابیر لازم برای برقراری کامل امنیت در انتخابات پیشرو اندیشیده شده است.

کد خبر 3559087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha