۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰:۱۲

در گفت و گو با مهر؛

فهرست جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت در مشهد اعلام شد

فهرست جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت در مشهد اعلام شد

مشهد- سخنگوی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت خراسان رضوی فهرست جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت خراسان رضوی را برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام کرد.

ابراهیم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فهرست نهایی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت تحت عنوان فهرست «۱+۵» در حوزه انتخابیه مشهد و کلات به ترتیب حروف الفبا شامل جواد آرین منش، حمیدرضا امیرحسین خانی، احمد تقی زاده مقدم، فاطمه جمیلی، مجید خدایی و لیلا ملومات است.

سخنگوی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت با اشاره به اینکه در این فهرست هیچ یک از نامزدها به عنوان سرفهرست انتخاب نشده اند، ابراز کرد: این فهرست با حضور دو نامزد از جبهه اصولگرا، دو نامزد از جبهه اصلاح طلب و دو نامزد از جبهه اعتدالی نزدیک به دولت تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در جمع بندی این فهرست سعی ما بر آن بود تا از نیروهایی دارای خط و مشی اعتدالی، دارای برنامه های کلان کشوری و استانی و نیروهایی که به صورت جدی حامی دولت هستند، انتخاب شوند.

مهرابی گفت: ارائه فهرست از سوی احزاب مختلف اعتدالی را باعث ایجاد اختلاف و تفرقه نمی شود و اگر احزابی عنوان اعتدالی را برای خود معرفی می کنند اشکالی ندارد به شرط آنکه تفکر اعتدالی را رعایت کنند.

 

کد خبر 3559890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha