۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۵

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی سامانه «سهبا» برای دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی

آمادگی سامانه «سهبا» برای دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی

کرمانشاه- مدیر کل بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: مردم می توانند از طریق سامانه «سهبا» تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله عزیزی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه توجیهی سربازرسان که در محل  استانداری کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه «سهبا» شامل سه بخش نظارت مردمی، نظارت نامزدها و نظارت بازرسان از سوی ستاد بازرسی انتخابات کشور برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: قسمت اول این سامانه با عنوان «شهروند بازرس» در اختیار شهروندان قرار داشته و آنها می توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۶۷۶ تخلفات مشاهده شده از قبیل تخلفات انتخاباتی و تخلفات تبلیغاتی را به ستاد کل بازرسی انتخابات گزارش دهند.

عزیزی با بیان اینکه امروز چهارمین جلسه توجیهی برای ناظران در استان برگزار شد، خاطر نشان کرد: ۴۹۶ ناظر در سطح شهر کرمانشاه بر فرآیند انتخابات نظارت داشته که جلسه توجیهی امروز برای ۴۶ سربازرس برگزار شد.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات وزارت کشور از تمامی ظرفیت خود برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده می کند، گفت: در مجموع و بر اساس اعلام صورت  گرفته یک هزار و ۶۰۰ بازرس فرآیند انتخابات در استان را تحت نظر خواهند داشت.

عزیزی در ادامه بر برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و اظهار داشت: بنرهای تبلیغاتی نامزدها نباید ابعادی بیش از ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین نصب بنر تنها در ستادهای انتخاباتی کاندیداها مجاز بوده و به هیچ عنوان اجازه نصب این بنرها در سطح شهر را نخواهند داشت.

کد خبر 3560114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha